KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Power On

Romanian translation: alimentare pornită


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Power On
Romanian translation:alimentare pornită
Entered by: Andrei Albu

08:31 Nov 27, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Power On
Cum ati traduce aceasta fraza?
‘Power On’ - mains voltage present at the panel and isolator on)
Vertrad
Romania
alimentare pornită
Explanation:
indicatorul "alimentare pornită"
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5alimentare pornită
Andrei Albu
4pus sub tensiune
Mihaela BUFNILA
3"deschis"
clauswe
3pornit
Britudia


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
power on
alimentare pornită


Explanation:
indicatorul "alimentare pornită"

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Blum
4 mins
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Ilinca Florea
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  cezara lucas
10 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
2 days12 hrs
  -> Mulţumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
power on
"deschis"


Explanation:
..

clauswe
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 52

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
power on
pornit


Explanation:
clasica pereche de butoane: pornit - oprit

Britudia
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 16

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
power on
pus sub tensiune


Explanation:
Vezi şi http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index102...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2008-11-28 10:25:46 GMT)
--------------------------------------------------

Vezi şi acest răspuns:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_romanian/energy_power_g...

Example sentence(s):
  • Servomotorul (versiunea NO) se va monta deci pe vană cu tija vanei în sus în starea scos de sub tensiune şi va împinge în jos tija vanei atunci când este pus sub tensiune, deschizând calea A - AB (şi închizând calea B - AB).
  • 2.2. Studentii trebuie sa verifice ca masinile electrice sunt fixate rigid pe platforme sau pe carcasele masinilor, pentru a se evita accidentele datorate punerii întâmplatoare sub tensiune a acestora.

    Reference: http://www.incalzire.danfoss.com/PCMPDF/VDJCJ246_TWA-Z.pdf
    Reference: http://cghlinux.ee.tuiasi.ro/moodledata/2/LabSPME/Protectia_...
Mihaela BUFNILA
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 110