KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

motor stator

Romanian translation: statorul motorului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:motor stator
Romanian translation:statorul motorului
Entered by: Cristiana Coblis

09:12 Jan 15, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / compresoare de aer
English term or phrase: motor stator
Compressors would be rebuilt thoroughly, using all new bearings, and a wash and bake of the motor stator.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
statorul motorului
Explanation:
statorul este partea fixa a unui motor electric, spre deosebire de rotorul acestuia.
Selected response from:

asco
Grading comment
Multumesc pentru explicatie si ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3statorul motorului
asco
5statorul motorului
felicia_za


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
statorul motorului


Explanation:
statorul este partea fixa a unui motor electric, spre deosebire de rotorul acestuia.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477
Grading comment
Multumesc pentru explicatie si ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
1 min

agree  Oana Popescu
49 mins

agree  Elvira Stoianov
3 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
statorul motorului


Explanation:
Dic. Tehn. En<Ro

felicia_za
PRO pts in pair: 13