unattended

Romanian translation: instalare nesupravegheata

English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: unattended
unattended install
cri
Romanian translation:instalare nesupravegheata
Explanation:
este vorba banuiesc de instalare lipsita de wizard-ul user friendly
Selected response from:

spencer
Romania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8instalare nesupravegheata
spencer
5nesupravegheat
ANCA STOICESCU
4instalare (cu parametri) in linie de comanda
Tehno


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
instalare nesupravegheata


Explanation:
este vorba banuiesc de instalare lipsita de wizard-ul user friendly

spencer
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lavinia Pirlog
35 mins

agree  danv
2 hrs

agree  Elvira Stoianov
2 hrs

agree  Chris Hoble
5 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: also *neasistata*
7 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
9 hrs

neutral  Anca Nitu: neasistata ca wizard-ul nu supravegheaza ci asista:)/ christian popescu are dreptate
10 hrs

neutral  raulciceu: neasistata
13 hrs

agree  Inga Murariu: neasitata
1 day 4 hrs

agree  Cristiana Coblis: sau neasistata, depinde.
1 day 8 hrs

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instalare (cu parametri) in linie de comanda


Explanation:
Sau instalare in mod "linie de comanda".

Spencer are dreptate: este vorba de instalare fara GUI (Graphic User Interface).
Vezi http://unattended.sourceforge.net/installers.html

Utilitarul MSTBOOT permite utilizarea a pana la 12 sisteme de operare pe acelasi calculator. Instalarea sa presupune realizarea unei dischete de boot, care apoi permite configurarea optiunilor, si atunci cand este nevoie dezinstalarea aplicatiei. Toate functiile pot fi accesate dintr-un meniu grafic, dar si prin intermediul unor parametri linie comanda.

In Linux, fisierele ce sunt instalate direct binare sunt sub forma unor arhive (pachete). Acestea se instaleza foarte simplu fie din linie de comanda, fie folosind programele pritenoase existente in fiecare distributie.

HTH


    Reference: http://www.chip.ro/html/revista/index_revista.php3?ID_art=52...
    Reference: http://dreamwater.org/unixmagazin/5.html
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79

11 days   confidence: Answerer confidence 5/5
nesupravegheat


Explanation:
despre un obiect sau o persoana: nesupravegheat, ex: un copil lasat nesupravegheat de un adult, pe o durata limitata de timp; o poseta lasata pe un scaun, fara a tine ochii pe ea; o cratita pusa la foc, fara a sta langa ea

ANCA STOICESCU
United States