Cruise control

Romanian translation: sistem de control al vitezei

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Cruise control
Romanian translation:sistem de control al vitezei
Entered by: Cristiana Coblis

10:49 Jan 27, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / frana masina
English term or phrase: Cruise control
Cruise control
sistem de franare la masini.

Ma depaseste total, pe mine care de abia reusesc sa pornesc masina. Este cutie de viteze automata, servodirectie? sau sigur altceva...
Cu multumiri pentru cei care ma scot din ceata.
Cristiana Coblis
Romania
sistem de control al vitezei
Explanation:
sistem de control al vitezei (de ex. pe autostrada se atinge viteza dorită şi/sau legală, se apasă butonul de "Cruise control" si masina merge in continuare constant, cu acea viteza, pana ce sa apasa din nou frana sau acceleratia)
Selected response from:

asco
Grading comment
Mai rar la Dacie! Multumiri pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3sistem de control al vitezei
asco
5 +2sistem de menţinere a vitezei
Janos Fazakas
4 -1computer de bord
Andrei Albu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
computer de bord


Explanation:
nu cred ca se limiteaza doar la sistemul de franare. Trebuie sa fie computerul de bord, care controleaza toti parametrii masinii - viteza, consum, directie, frane etc.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  asco: Computerul de bord masoara parametrii dar nu-i regleaza si nici nu e "Cruise Control"-ul
5 mins
  -> ai dreptate, m-am grabit... :-(

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sistem de menţinere a vitezei


Explanation:
Nu are denumire specifică în română. Este vorba de un fel de "pilot automat". Porneşti maşine, îi dai direcţia, şi tragi un pui de somn până ajunge la destinaţie:)))
Să fiu sincer, la stop nu ştiu ce face...

Janos Fazakas
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 465

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
3 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
sistem de control al vitezei


Explanation:
sistem de control al vitezei (de ex. pe autostrada se atinge viteza dorită şi/sau legală, se apasă butonul de "Cruise control" si masina merge in continuare constant, cu acea viteza, pana ce sa apasa din nou frana sau acceleratia)

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477
Grading comment
Mai rar la Dacie! Multumiri pentru ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs
  -> multumesc

agree  Chris Hoble
17 hrs
  -> multumesc

agree  Tehno
1 day 9 hrs
  -> multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search