Motor manufacture

Romanian translation: industria construcoare de masini

English term or phrase:Motor manufacture
Romanian translation:industria construcoare de masini
Entered by: Cristiana Coblis

08:23 Jan 30, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / Motor manufacture
English term or phrase: Motor manufacture
Motor manufacture

Industria contructoare de masini?
TIA
Cristiana Coblis
Romania
industria automobilului
Explanation:
www.autospeed.com/A_1440/page1.html

"motor" nu se refera la motoare ci la "motor-car" (automobil)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 13:18:21 (GMT)
--------------------------------------------------

sau industria constructoare de automobile/autoturisme
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4producţia sau fabricarea motorelor
Janos Fazakas
5Industria contructoare de masini
Inga Murariu
5industria automobilului
costinro


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
producţia sau fabricarea motorelor


Explanation:
Fără context este greu de ghicit despre ce este vorba.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 11:53:13 (GMT)
--------------------------------------------------

De fapt nici în engleză nu este 100% corect. Motor ar trebui să fie \"engine\".

Janos Fazakas
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 465

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
6 mins

agree  Andrei Albu: asa este, depinde de context
31 mins

agree  lucca
1 hr

agree  danv
13 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
industria automobilului


Explanation:
www.autospeed.com/A_1440/page1.html

"motor" nu se refera la motoare ci la "motor-car" (automobil)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 13:18:21 (GMT)
--------------------------------------------------

sau industria constructoare de automobile/autoturisme

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  danv: automotive industry
9 hrs

agree  xxxct54: sunt sinonime, danv.
17 hrs

disagree  Inga Murariu: Asocierea dintre motor si automobil este unidirectionala. Toate automobilele au motoare, dar nu fiecarui motor ii este asociat un autoturism. Apoi, industria autoturismului este atat de specifica incat nimeni nu ar numi-o vreodata "motor manufacture"!
1 day 4 hrs
  -> Una e sa ai dreptul alta e sa ai dreptate.Incearca sa te mai documentezi, Inga.

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Industria contructoare de masini


Explanation:
[din greseala am atins butonul "hide", nestiind cum sa fac "unhide" :), am plasat din nou raspunsul. scuze.]

Industria contructoare de masini

motor = 1.motor, 2. automobil.

Cred ca ai dreptate

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 16:10:43 (GMT)
--------------------------------------------------

ar fi bine sa ne oferi mai mult context


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 07:18:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Iata un site al unei companii romanesti: http://www.begagrup.ro/motoare.html,

si altul al unei companii irlandeze: http://www.thrigescott.com/frames.htm

pe care le-am gasit pe Internet facand un search pentru "industria constructoare de masini" si "motor manufacture". E vorba de acelasi lucru. Atat pot spune avand putin context.


Inga Murariu
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4