flick the lightswitch

Romanian translation: completare Tehno

English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flick the lightswitch
flick the lightswitch
Mateescu Victor
Romanian translation:completare Tehno
Explanation:
Este vorba intr-adevar de actionarea intrerupatorului, cu singura observatie ca este vorba de o actionare a unui intrerupator care face un clic atunci cand este apasat.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, toate au fost intrucatva la obiect, si toate au aruncat lumina asupra problemei mele. Va multumesc anticipat.

Cu consideratie,
Mateescu Victor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1aprinde/stinge lumina
Anca Nitu
5completare Tehno
Elvira Stoianov
4 +1acţtionează întrerupătorul
Tehno


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
aprinde/stinge lumina


Explanation:
sau

apasa intrerupatorul pt lumina

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
55 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
acţtionează întrerupătorul


Explanation:
actioneaza intrerupatorul.
Este mai general si admite si varianta de a stinge lumina. In functie de context, poti alege aprinde/stinge lumina.

flick of a switch ("schimbare de buton").

HTH


    Reference: http://www.hungary.com/corvinus/lib/kincses/kincs04.htm
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
5 mins
  -> Multumesc, Elvira! Si pentru completare.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
completare Tehno


Explanation:
Este vorba intr-adevar de actionarea intrerupatorului, cu singura observatie ca este vorba de o actionare a unui intrerupator care face un clic atunci cand este apasat.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, toate au fost intrucatva la obiect, si toate au aruncat lumina asupra problemei mele. Va multumesc anticipat.

Cu consideratie,
Mateescu Victor.