KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

redial

Romanian translation: reapelare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:redial
Romanian translation:reapelare
Entered by: Elvira Stoianov

15:28 Mar 31, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / telefoane
English term or phrase: redial
acum nu imi amintesc cum ii spune
Elvira Stoianov
Luxembourg
formarea automata a ultimului numar
Explanation:
(prin apasare tasta "redial"
call back =repetarea ultimului numar format: Cu acest serviciu activat, daca abonatul chemat nu raspunde sau este ocupat, se actioneaza butonul FLASH al telefonului si se asteapta venirea tonului. La o noua deschidere a telefonului, daca timp de 5 sec nu se formeaza un alt numar, numarul de telefon format anterior se transmitea automat
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
multumesc pentru link-ul extrem de util; pe baza acestuia am hotarat sa folosesc reapelare pt redial si repetare apel pt call back
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3reapelare
Andrei Albu
5 +1formarea automata a ultimului numarTudor Soiman
5 +1repetare apellucca


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
reapelare


Explanation:
functia de "reapelare"
sau, verbul" reapelati", depinde de context.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irene S.
10 mins

agree  Anca Nitu
16 mins

agree  Oana Popescu
3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
repetare apel


Explanation:
Formarea din nou a ultimului numar chemat.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: ok si asa :)
1 hr

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
formarea automata a ultimului numar


Explanation:
(prin apasare tasta "redial"
call back =repetarea ultimului numar format: Cu acest serviciu activat, daca abonatul chemat nu raspunde sau este ocupat, se actioneaza butonul FLASH al telefonului si se asteapta venirea tonului. La o noua deschidere a telefonului, daca timp de 5 sec nu se formeaza un alt numar, numarul de telefon format anterior se transmitea automat


    Reference: http://www.romtelecombt.ro/servicis.html
Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383
Grading comment
multumesc pentru link-ul extrem de util; pe baza acestuia am hotarat sa folosesc reapelare pt redial si repetare apel pt call back

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu: Bravo! Ai luminat-o pe Elvira si ai facut-o sa aleaga raspunsul meu ;-) Lasand gluma la o parte, link-ul e util.
12 hrs