KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

phase to earth

Romanian translation: faza la masa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:phase to earth
Romanian translation:faza la masa
Entered by: lucca

19:08 Apr 1, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / aparat de masura
English term or phrase: phase to earth
This instrument can be used for tests on installations of excess voltage category III max 250 V ***phase to earth***.

Multumesc,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
faza la masa
Explanation:
Nu e vorba de curent trifazic. Curentul obisnuit (220 V) ajunge la noi printr-un conductor de faza (activ) si unul de "nul".
Impamantare / pamant se foloseste mai rar.
V. prospectele celor mai multor aparate electrocasnice.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2faza la masalucca
5legare la pamantOana Popescu
3pe impamintareAnca Nitu


Discussion entries: 3





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pe impamintare


Explanation:
la curentul trifazic una din faze se leaga la impamintare din cate stiu
iar citez experienta proprie :)


--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-01 20:48:11 (GMT)
--------------------------------------------------

am gasit o chestie interesanta
http://www.arc.ro/CA8334.html

Aparat pentru analiza calitatii energiei electrice

--------------------------------------------------------------------------------

CA 8334

CA 8334, analizor trifazic de energie, cu înregistrare (memorie 4 MB), cu set 3 traductoare flexibile tip cordon (în special pentru bare de curent) (domeniu 3A...3000A), masoara si afiseaza True RMS (valoare efectiva reala pe orice forma de unda), masurare, monitorizare si analiza completa parametri de retea electrica (tensiuni, curenti, puteri, energie, frecvente), afisaj digital color extins (320 x 240), functie osciloscop (afisare grafica forme de unda), functie vectorscop (afisare grafica diagrama vectoriala), masurare flicker, înregistrare evenimente tranzitorii (frecventa de esantionare 12.8 kHz / canal), analiza armonici (reprezenrtare tri-dimensionala si mod \"expert\"), memorare ecrane (max. 12), interfata RS-232 pentru transfer si analiza date pe calculator (software profesional inclus) sau pentru conectare directa imprimanta seriala, alimentare cu acumulator sau de la 230V~

Optional: set 3 traductoare mici tip cleste, pentru masurare în circuitele secundare (optiune aditionala la completul de mai sus), domeniu 10mA...240A, deschidere max. cleste 20 mm - optiune extinsa pentru modelul de mai sus (pentru a avea furnitura completa - aparat + set traductoare mari tip cordon + set traductoare mici tip cleste)


si masoara in curent trifazic, culmea!



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
faza la masa


Explanation:
Nu e vorba de curent trifazic. Curentul obisnuit (220 V) ajunge la noi printr-un conductor de faza (activ) si unul de "nul".
Impamantare / pamant se foloseste mai rar.
V. prospectele celor mai multor aparate electrocasnice.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: s-ar putea sa ai dreptate, ca nu sunt foarte sigura
6 mins

agree  Elvira Stoianov
5 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
legare la pamant


Explanation:
Acest echipament poate fi utilizat pentru testarea instalatiilor de legare la pamant pentru protectia impotriva supratensiunilor de categoria III (max. 250V)

Oana Popescu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 93