KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

gravelly or scarcely conductive ground

Romanian translation: sol cu/acoperit cu pietris, cu conductivitate foarte slaba


14:59 Apr 2, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / earth resistivity testing
English term or phrase: gravelly or scarcely conductive ground
Make sure that the terminals are connected correctly and that the voltmetric rod (red condutor) has not been driven into a ***gravelly or scarcely conductive ground***. If necessary, pour water around the rod.

Multumesc,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
Romanian translation:sol cu/acoperit cu pietris, cu conductivitate foarte slaba
Explanation:
scarcely inseamna ca abia de exista :)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pamant cu o conductivitate scazuta sau cu un continut (mare) de prundis
Elvira Stoianov
4sol cu/acoperit cu pietris, cu conductivitate foarte slabaAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pamant cu o conductivitate scazuta sau cu un continut (mare) de prundis


Explanation:
din pacate nu am timp sa verific dictionarele, dar asta inteleg eu

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sol cu/acoperit cu pietris, cu conductivitate foarte slaba


Explanation:
scarcely inseamna ca abia de exista :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372