KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

excess value

Romanian translation: o valoare mai mare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:excess value
Romanian translation:o valoare mai mare
Entered by: lucca

21:06 Apr 2, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / earth resistivity testing
English term or phrase: excess value
Whenever it's not possible to drive rods into the ground to take a 3-wire measurement (i.e. in historical towns), in case of TT installations it's possible to use the simplified 2-wire method which gives an ***excess value*** (therefore safer).

o valoare mai mare???

Multumesc,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
o valoare mai mare
Explanation:
Da, dintre cele 2 metode, cea cu 2 fire da o valoare ceva mai mare, fiind deci mai sigura.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2o valoare mai marelucca
5valoare marita
Simon Charass
4pe o scala extinsaAnca Nitu


Discussion entries: 3





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
o valoare mai mare


Explanation:
Da, dintre cele 2 metode, cea cu 2 fire da o valoare ceva mai mare, fiind deci mai sigura.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: asa este
8 hrs

agree  Oana Popescu
10 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
valoare marita


Explanation:
Nu stiu daca in Romania exista VAT (Value Added Tax) dar cred ca "excess value" si "added value" sunt similare.
"valoare adaugata" ar fi o lata varianta.
Spor la lucru.

Simon Charass
Canada
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 103

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pe o scala extinsa


Explanation:
i-as zice eu

ceea ce ar explica de ce metoda e mai sigura: daca ai valori care iti ies inafara scalei de masurare e bine sa ai optiunea de a extinde scala ca sa poti efectua o masurare de calitate

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372