KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

earth resistance measurement on the socket

Romanian translation: masurarea rezistentei pamantului la priza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:earth resistance measurement on the socket
Romanian translation:masurarea rezistentei pamantului la priza
Entered by: Lavinia Pirlog

23:17 Apr 2, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / earth resistivity testing
English term or phrase: earth resistance measurement on the socket
Two wires earth resistance measurement on the socket: On TT installations it's possible to take an earth measurement with a simplified method.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
masurarea rezistentei pamantului la priza
Explanation:
socket inseamna priza
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2masurarea rezistentei pamantului la priza
Elvira Stoianov
2masurata direct fara a utiliza electrozi sau senzoriAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
masurata direct fara a utiliza electrozi sau senzori


Explanation:
i-as zice dar nu sunt foarte sigura
din ce vad eu sunt 2 metode de a masura aceasta rezistivitate: with rod si on the socket

uite 2 site -uri cool cu aparate de masurat rezistivitatea solului
poate te ajuta
http://www.sme.com.hk/htcaltek/contuct_us_sap.htm#earty

http://www.htitalia.it/eng/catalogo/cat/verifica/



--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-04 00:04:54 (GMT)
--------------------------------------------------

socket = priza, dar si fasung sau suport, stut, manseta si mufa si racord, aveola si mai sunt....
eu mi-l inchipui ca un soi de electrod incorporat in aparatul de masura care se aplica direct pe sol in loc de a introduce unul sau mai multi senzori tubulari (rod)
poate ajuta
oricum e un subiect deosebit de interesant si sper ca macar unul din colegi sa-i dea de capat

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
masurarea rezistentei pamantului la priza


Explanation:
socket inseamna priza

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu: corect :-)
2 hrs
  -> multumesc. in sfarsit mai vad si eu intebari din domeniul tehnic ;-), ca m-am saturat de atata business si law ;-)

agree  lucca
4 hrs

neutral  Anca Nitu: da inseamna priza dar ia arunca un ochi la aparatele care masoara chesti asta, nu au priza , vezi 2 linkuri mai sus
9 hrs
  -> dar faza si nulul nu cumva se iau de la priza?