air line lubricator

Romanian translation: lubrificator pt sisteme de aer comprimat

English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / thread manufacturing
English term or phrase: air line lubricator
in the process of dyeing thread
Marika4150
Romania
Romanian translation:lubrificator pt sisteme de aer comprimat
Explanation:
Cind aerul este comprimat ii creste umiditatea. Se folosesc in paralel cu dispozitive de colectare a umiditatii (dehumidifiers). In acest fel se diminueaza sansele de oxidare interioara ale tuturor dispozitivelor propulsate de aerul comprimat: pistoane, masini unelte, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-03 01:14:15 (GMT)
--------------------------------------------------

am uitat sa mantionez ca lubrificarea se realizeaza prin emiterea unui jet fin de ulei in liniile de aer comprimat.
Selected response from:

danv
Grading comment
multumesc mult pentru raspuns si explicatii
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lubrificator pt sisteme de aer comprimat
danv
5ungator pentru conducta de aer comprimat
Paula Dana Szabados


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ungator pentru conducta de aer comprimat


Explanation:
se foloseste impreuna cu un regulator de presiune si un manometru

Paula Dana Szabados
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 182

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
lubrificator pt sisteme de aer comprimat


Explanation:
Cind aerul este comprimat ii creste umiditatea. Se folosesc in paralel cu dispozitive de colectare a umiditatii (dehumidifiers). In acest fel se diminueaza sansele de oxidare interioara ale tuturor dispozitivelor propulsate de aerul comprimat: pistoane, masini unelte, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-03 01:14:15 (GMT)
--------------------------------------------------

am uitat sa mantionez ca lubrificarea se realizeaza prin emiterea unui jet fin de ulei in liniile de aer comprimat.

danv
PRO pts in pair: 12
Grading comment
multumesc mult pentru raspuns si explicatii