KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

workstation

Romanian translation: statie de lucru

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:workstation
Romanian translation:statie de lucru
Entered by: Irene S.

00:58 May 15, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: workstation
These are prosedures related to specific, structured workstations.
iuliana
statie de lucru
Explanation:
statie de lucru (grafica), calculator lucrand într-o retea (de calculatoare);
terminal inteligent în care datele de pe calculatorul gazda pot fi introduse si procesate.

Dict. Tehnic En-Ro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-15 02:33:44 (GMT)
--------------------------------------------------

... Statia de lucru ( Workstation) Statia de lucru (Workstation) este un calculator obisnuit care lucreaza sub un sistem de operare ... O statie de lucru are in ...
www.actrus.ro/biblioteca/cursuri/ informatica/petrascu1/r5.pdf - Pagini similare

... WORKSTATION Statie de lucru. Într-o retea locală, un calculator de birou pe care rulează programe de aplicatie si care servesc ca punct de acces la retea. ...
www.upgradepc.ro/manuale/glosar.asp - 82k - in Cache - Pagini similare

\"Statie de lucru: Un calculator (de regula cu putere mai mica decit cea a unui server) folosit in aplicatii complexe sau specializate ca de exemplu in proiectarea asistata de calculator. (engl.: workstation)\"
http://www.net-works.ro/glosar-A.htm
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8statie de lucru
Irene S.
4daca nu e vorba de computere ci de altceva
Anca Nitu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
statie de lucru


Explanation:
statie de lucru (grafica), calculator lucrand într-o retea (de calculatoare);
terminal inteligent în care datele de pe calculatorul gazda pot fi introduse si procesate.

Dict. Tehnic En-Ro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-15 02:33:44 (GMT)
--------------------------------------------------

... Statia de lucru ( Workstation) Statia de lucru (Workstation) este un calculator obisnuit care lucreaza sub un sistem de operare ... O statie de lucru are in ...
www.actrus.ro/biblioteca/cursuri/ informatica/petrascu1/r5.pdf - Pagini similare

... WORKSTATION Statie de lucru. Într-o retea locală, un calculator de birou pe care rulează programe de aplicatie si care servesc ca punct de acces la retea. ...
www.upgradepc.ro/manuale/glosar.asp - 82k - in Cache - Pagini similare

\"Statie de lucru: Un calculator (de regula cu putere mai mica decit cea a unui server) folosit in aplicatii complexe sau specializate ca de exemplu in proiectarea asistata de calculator. (engl.: workstation)\"
http://www.net-works.ro/glosar-A.htm


Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lavinia Pirlog
1 hr
  -> Multumesc

agree  costinro
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Ioana Bostan
6 hrs
  -> Multumesc

agree  Tudor Soiman
17 hrs
  -> Multumesc

agree  scorpia
18 hrs
  -> Multumesc

agree  Dan Dascalescu
3 days 11 hrs
  -> Multumesc

agree  Сергей Лузан
35 days

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
daca nu e vorba de computere ci de altceva


Explanation:

1. birou/spatiu destinat lucrului
( intr-un birou)
2. punct de interventie
( la munca la banda)







Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372