KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

falling pressure

Romanian translation: cadere de presiune


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:falling pressure
Romanian translation:cadere de presiune
Entered by: Cristian Nicolaescu

20:59 May 16, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: falling pressure
Pressure switches are supplied calibrated against falling pressure.
Cristian Nicolaescu
cadere de presiune
Explanation:
I

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-16 21:08:47 (GMT)
--------------------------------------------------

banuiesc ca e vorba de presiunea aerului...
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cadere de presiune
Irene S.
4 -1cadere de tensiune
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cadere de presiune


Explanation:
I

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-16 21:08:47 (GMT)
--------------------------------------------------

banuiesc ca e vorba de presiunea aerului...

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814
Grading comment
multumesc

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
cadere de tensiune


Explanation:
.

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dan Dascalescu: presiune a aerului mai degraba decat tensiune (electrica?)
23 hrs
  -> mi-am dat si eu seama de greseala insa n-am mai corectat pentru ca intrebatorul alesese deja raspunsul corect. Thanks :)