KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

self-limiting

Romanian translation: autoreglare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-limiting
Romanian translation:autoreglare
Entered by: nacu

10:15 May 22, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: self-limiting
self-limiting process
nacu
autoreglare
Explanation:
proces de autoreglare
Dict. Tehnic En-Ro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 12:04:34 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------


Căutare avansată Preferinţe Unelte pentru limbaj Ponturi pentru căutare

Cauta prin web Cauta paginile Engleza şi Franceza şi Română
Web Imagini Grupuri Director

Textul dumneavoastră - autolimitativ - nu a fost găsit în nici un document.
Nu au fost găsite pagini care să conţină \"autolimitativ\".

Stiu ca \"self-regulating\" = autoreglare, dar asa se traduce si in acest caz (self-limiting). \"Autolimitativ\" nu exista in DEX si, dupa cum se vede, nici Google nu l-a gasit.
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2autoreglare
Irene S.
3 +2autolimitativ
Nadia Farcas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
autoreglare


Explanation:
proces de autoreglare
Dict. Tehnic En-Ro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 12:04:34 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------


Căutare avansată Preferinţe Unelte pentru limbaj Ponturi pentru căutare

Cauta prin web Cauta paginile Engleza şi Franceza şi Română
Web Imagini Grupuri Director

Textul dumneavoastră - autolimitativ - nu a fost găsit în nici un document.
Nu au fost găsite pagini care să conţină \"autolimitativ\".

Stiu ca \"self-regulating\" = autoreglare, dar asa se traduce si in acest caz (self-limiting). \"Autolimitativ\" nu exista in DEX si, dupa cum se vede, nici Google nu l-a gasit.

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814
Grading comment
thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile BOLOGA
39 mins
  -> Multumesc

agree  lucca: OK, dar atunci self-regulating ce inseamna?
1 hr
  -> vezi mai sus

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
autolimitativ


Explanation:
proces autolimitativ

Nadia Farcas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 41

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Dascalescu
20 mins

agree  lucca
34 mins