KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

oxymitter

Romanian translation: "Oxymitter"


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oxymitter
Romanian translation:"Oxymitter"
Entered by: costinro

06:14 Jul 3, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: oxymitter
Este un instrument de analiza
Claudia_28
"Oxymitter"
Explanation:
Nu trebuie sa traduci, este marca de fabrica (Trade Mark) a firmei Rosemount Amalytical pentru o serie a sa de analizoare de gaz etc.

Oximetru se spune in engleza "oxymeter" si este folosit in medicina. Aici este vorba de masurarea concentratiei de oxigen in gazele arese (industrie).
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2"Oxymitter"
costinro
5oximetru
Andrei Albu
4traductor (de procente) de oxigenAnca Nitu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
oximetru


Explanation:
:-)


    Reference: http://medizin.li/_romanian/
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
"Oxymitter"


Explanation:
Nu trebuie sa traduci, este marca de fabrica (Trade Mark) a firmei Rosemount Amalytical pentru o serie a sa de analizoare de gaz etc.

Oximetru se spune in engleza "oxymeter" si este folosit in medicina. Aici este vorba de masurarea concentratiei de oxigen in gazele arese (industrie).


    Reference: http://www.emersonprocess.com/proanalytic/products/combanaly...
costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirona Ciocirlie
51 mins
  -> Multumesc.

agree  Cristian Nicolaescu
3 hrs
  -> Multumesc.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
traductor (de procente) de oxigen


Explanation:
marca Oximitter ( eventual)
:)
ia vezi nu e cumva asa ceva:
http://www.intercontrol.ro/Automatizari/descriere.html

Ascomb este un sistem compact cu cost scăzut, destinat monitorizării continutului de oxigen din gazele de ardere. Sistemul are la bază o sondă in-situ de oxid de zirconiu care asigură o citire continuă, precisă si cu răspuns rapid. Sonda este plasată în general la iesirea din camera de combustie, sau la baza cosului. Nu este necesar un circuit de aer de referintă, câtă vreme o parte a senzorului de oxid de zirconiu este în contact cu oxigenul prezent în gazele arse, iar cealaltă parte este în contact cu aerul ambiant prezent în interiorul capului probei. Deoarece semnalul în mV generat de senzor este influentat, de asemenea, de temperatură, sonda este prevăzută cu un încălzitor încorporat, alimentat de la o sursă externă de alimentare adecvată, pentru a mentine senzorul la o temperatură cunoscută si constantă
Ca urmare, ASCOMB reprezintă solutia ideală pentru cazanele de dimensiune mică si medie.
Semnalul în mV asigurat de sondă este acceptat si liniarizat de către monitorul OX-M. Monitorul OX-M poate accepta, de asemenea, în locul semnalului în mV de la sondă, o intrare de 4…20 mA liniarizată sau neliniarizată, de la un traductor de procente de oxigen (aceste intrări sunt configurabile).


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372