KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

a proven track record

Romanian translation: reputatie dovedita


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a proven track record
Romanian translation:reputatie dovedita
Entered by: Anca Nitu

06:04 Jul 9, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: a proven track record
about environment
Claudia_28
reputatie dovedita
Explanation:
de obicei se refera la o persoana sau firma
uite:
track record
noun (informal)
the past record of the accomplishments and failures of a person, business, etc
Source: The Collins English Dictionary
poate de asemneni sa insemne si
vechime in campul muncii


daca e vorba de mediu pur si simplu poate fi
"evolutie consemnata in documente doveditoare"

daca ai ceva mai mult context poate gasim si raspunsul corect :):)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2reputatie doveditaAnca Nitu
4 +1dovada rezultatelor obtinute
Andrei Albu


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dovada rezultatelor obtinute


Explanation:
X ... poate/trebuie sa faca dovada rezultatelor obtinute

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
3 days6 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
reputatie dovedita


Explanation:
de obicei se refera la o persoana sau firma
uite:
track record
noun (informal)
the past record of the accomplishments and failures of a person, business, etc
Source: The Collins English Dictionary
poate de asemneni sa insemne si
vechime in campul muncii


daca e vorba de mediu pur si simplu poate fi
"evolutie consemnata in documente doveditoare"

daca ai ceva mai mult context poate gasim si raspunsul corect :):)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: sau "rezultate dovedite"
6 days
  -> posibil, depinde de context

agree  Tudor Soiman
12 days