KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

fuzzy number

Romanian translation: vag,ambiguu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fuzzy
Romanian translation:vag,ambiguu
Entered by: nacu

06:09 Jul 10, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: fuzzy number
fuzzy number,fuzzy logic calculations
nacu
numar vag
Explanation:
numere vagi, calcule de logica vagului etc.
Asa li se spune in buna limba romaneasca.Marele Grigore Moisil care a facut cercetare fundamentala in domeniu le-a spus asa in limba romana si nu vad necesitatea barbarismului "fuzzy".
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
romanescul...multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6numar vag
costinro
5 +3numar fuzzy
Andrei Albu
5numar ambiguu
Emil Eugen Pop


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
numar fuzzy


Explanation:
vezi linkurile de mai jos


    Reference: http://inf.ucv.ro/~iancu/courses/SAIA103/
    Reference: http://www.etc.tuiasi.ro/Alte_cursuri/Curs_informatica_sfsc....
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
33 mins

agree  Nadia Farcas
1 hr

agree  Ovidiu Matiu
1230 days

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
numar ambiguu


Explanation:
numar ambiguu, calcule de logica ambigua

Emil Eugen Pop
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 56

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
numar vag


Explanation:
numere vagi, calcule de logica vagului etc.
Asa li se spune in buna limba romaneasca.Marele Grigore Moisil care a facut cercetare fundamentala in domeniu le-a spus asa in limba romana si nu vad necesitatea barbarismului "fuzzy".


    www.cs.utt.ro/ro/Activitati/Curricula/ Ingineri/AnV/SIA_Crisan.html
    alpha.imag.pub.ro/release/6sa/doc/filtre.pdf
costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232
Grading comment
romanescul...multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
3 hrs
  -> Multumesc.

agree  gayetika
3 hrs
  -> Multumesc.

agree  Cristina Moldovan do Amaral
5 hrs
  -> Multumesc.

agree  Ciprian Dumea: super :-)
8 hrs
  -> Multumesc.

agree  Dan Dascalescu: calcule in "logica vaga", nu "logica vagului" (tocmai am dat licenta la Automatica, iar "Controlul fuzzy" era printre subiecte :-)
23 hrs
  -> Multumesc. Raman, totusi, un adept al lui Negoita (bun cunoscator al postmodernismului) un matematician enciclopedist (specie pe cale de disparitie).

agree  Ovidiu Matiu
1230 days