KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

rack room,

Romanian translation: incapere securizata, etansata si cu conditii speciale de climatizare


12:52 Nov 7, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: rack room,
Este vorba despre construirea la Petrobrazi a unei instalaţii de alchilare cu catalizator acid sulfuric.

New DCS and control system will be installed in the existing control building. Purchaser shall provide sufficient space in I/O rack room and the control building. Followings are not included in the Contractor’s scope of work and shall be performed by the Purchaser as appropriate.
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:incapere securizata, etansata si cu conditii speciale de climatizare
Explanation:
DCS cred ca este Distributed Control System, acronim consacrat.

"Rack room", in caietele de sarcini pe care le-am citit eu, este o incapere securizata si cu conditii speciale de climatizare in care functioneaza aparatura complexa, scumpa si care necesita astfel de conditii (de exemplu aparatura de comunicatii de inalta performanta, servere, etc.)



--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-07 13:25:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Mai merge si incapere climatizata, cu atmosfera controlata etc.
Selected response from:

Cristina Danasel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1camera de comanda cu module I/OCristian Nicolaescu
3incapere securizata, etansata si cu conditii speciale de climatizareCristina Danasel


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
incapere securizata, etansata si cu conditii speciale de climatizare


Explanation:
DCS cred ca este Distributed Control System, acronim consacrat.

"Rack room", in caietele de sarcini pe care le-am citit eu, este o incapere securizata si cu conditii speciale de climatizare in care functioneaza aparatura complexa, scumpa si care necesita astfel de conditii (de exemplu aparatura de comunicatii de inalta performanta, servere, etc.)



--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-07 13:25:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Mai merge si incapere climatizata, cu atmosfera controlata etc.

Cristina Danasel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 34

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
camera de comanda cu module I/O


Explanation:
sau
camera de comanda cu modulele de intrare/iesire

In automatizarea industriala

Rack = sertare prevazute cu locasuri pentru modulele/cardurile I/O

Electricianul nr.7/2002
... 410 regulatoare de zona, 30 de controllere, 50 de module I/O, 12 variatoare de ... intreruptor
automat (reanclansator) sau separator de sarcina si cutie de comanda ...
www.electricianul.ro/electricianul/electr9-7/

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
16 mins