KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

in gear

Romanian translation: în viteză


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in gear
Romanian translation:în viteză
Entered by: Maricica W.

17:12 Nov 10, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: in gear
despre masini
Maricica W.
în viteză
Explanation:
masina este în viteză, schimbatorul de viteze este într-una din treptele de viteza, cel putin asa cred.
Selected response from:

Dan Butuza
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5în viteză
Dan Butuza
3to put a car in gear = a baga (masina) in vitezaCristina Danasel


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
în viteză


Explanation:
masina este în viteză, schimbatorul de viteze este într-una din treptele de viteza, cel putin asa cred.

Dan Butuza
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 344

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
1 hr
  -> Multumesc, Elvira

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> Multumesc, Cristina

agree  Paula Dana Szabados
13 hrs
  -> Multumesc, Paula

agree  ZAMOLXIS
13 hrs
  -> Multumesc, ZAMOLXIS

agree  Oana Popescu
17 hrs
  -> Multumesc, Oana

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to put a car in gear = a baga (masina) in viteza


Explanation:
...spune Oxford Superlex...

In acelasi timp, ceva/cineva care este "in gear" este "in (plina) forma", tot according to oxford Superlex.

Depinde de context.

Cristina Danasel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 34