KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

trim panel

Romanian translation: panou exterior ( de decor)/ capac


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trim panel
Romanian translation:panou exterior ( de decor)/ capac
Entered by: Elvira Stoianov

11:47 Nov 12, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: trim panel
dintr-o lista de cuvinte referitoare la camioane.
Elvira Stoianov
Luxembourg
panou exterior ( de decor)/ capac
Explanation:
care acopera o zona unde s-ar vedea urat caroseria sau " matele masinii sau ale usii" daca n-ar fi acolo :):)
nu neaparat la usi desi se gaseste si la usi
uite poza pe linkuri
si-i zice trim ca se potriveste fix la locul cu pricina :)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc, din pacate nici un raspuns nu rexolva problema mea cu door / trim panel, care ambele apar in text
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5panouri de usiTudor Soiman
4panou exterior ( de decor)/ capacAnca Nitu
4placa de echipare interioara portieraCristian Nicolaescu
4Tapiteria caroserieiNicolae


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tapiteria caroseriei


Explanation:
-

Nicolae
PRO pts in pair: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jozsef Gal: Panou de potentiometru (Elvira, aceasta intrebare s-a pus si din engleza pt. maghiara, verifica te rog raspunsul de acolo...)
11 mins

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
placa de echipare interioara portiera


Explanation:
sau
placa interioara de echipare portiera
placa de echipare portiera

ori mai scurt
captuseala portiera

The inside part of the door which holds the armrest, door locks, speakers etc. It is usually designed to match the interior of the vehicle.

http://www.autobodysearch.com/glossary.htm


Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
panouri de usi


Explanation:
la primul link ai inca o multime de componente in rom
http://www.autocardo.ro/auto-solenza.htm
www.gm-trucks.com/

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panou exterior ( de decor)/ capac


Explanation:
care acopera o zona unde s-ar vedea urat caroseria sau " matele masinii sau ale usii" daca n-ar fi acolo :):)
nu neaparat la usi desi se gaseste si la usi
uite poza pe linkuri
si-i zice trim ca se potriveste fix la locul cu pricina :)


    Reference: http://www.partshopper.com/catalog/itemdisplay/473.html
    Reference: http://www.ptdoityourself.net/ptdoortpguide.html
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
multumesc, din pacate nici un raspuns nu rexolva problema mea cu door / trim panel, care ambele apar in text