KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Building and Engineering Works

Romanian translation: lucrari de constructie si proiectare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Building and Engineering Works
Romanian translation:lucrari de constructie si proiectare
Entered by: Dan Marasescu

17:04 Dec 18, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Building and Engineering Works
Conditions of Contract for Plant and Design-Build (for Electrical and Mechanical Plant and for Building and Engineering Works designed by the Contractor)
xxxMihai Badea
Luxembourg
lucrari de constructie si proiectare
Explanation:
Conceptul, exprimat de obicei prin termenul "design-build", care apare si in contextul tau, se refera la combinarea serviciilor de proiectare ("design", sau "engineering" aici) si constructie ("build" sau "construction"), care sunt cuprinse in acelasi cadru contractual.

"The Design-Build Institute of America (DBIA) is a membership organization founded in 1993 to advocate and advance single source project delivery within the design and construction community. The design-build method of project delivery embraces architecture/ engineering and construction services under a single contract, thereby re-integrating the roles of designer and constructor. DBIA members include practitioners from all project phases, plus public- and private-sector project owners."
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4lucrari de constructie si proiectare
Dan Marasescu
4 -1lucrari de constructii civile
Claudia Serban
3lucrarile de constructii si instalatiiAnca Nitu


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lucrarile de constructii si instalatii


Explanation:
ai mai mult context?

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dora Ilie
11 hrs
  -> multumesc, pacat ca mihai probabil a predat deja " constructia si proiectarea" :):)

disagree  robbp: -
4461 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
lucrari de constructii civile


Explanation:
-


    -
Claudia Serban
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  robbp: -
4461 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
building and engineering works
lucrari de constructie si proiectare


Explanation:
Conceptul, exprimat de obicei prin termenul "design-build", care apare si in contextul tau, se refera la combinarea serviciilor de proiectare ("design", sau "engineering" aici) si constructie ("build" sau "construction"), care sunt cuprinse in acelasi cadru contractual.

"The Design-Build Institute of America (DBIA) is a membership organization founded in 1993 to advocate and advance single source project delivery within the design and construction community. The design-build method of project delivery embraces architecture/ engineering and construction services under a single contract, thereby re-integrating the roles of designer and constructor. DBIA members include practitioners from all project phases, plus public- and private-sector project owners."


    Reference: http://www.dbia.org/
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1549

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dora Ilie: De acord cu explicatia ta pentru prima parte a frazei, dar el vrea detalierea din paranteza si atunci cred ca poate folosi prima varianta propusa pentru a nu repeta. OK?
8 hrs
  -> Atata ca nu vad ce are proiectarea cu instalatiile. Dupa parerea mea e gresit.

agree  Paula Dana Szabados
9 hrs

neutral  Anca Nitu: nu proiectare engineering =the design and manufacture of complex products eventual. proiectare si instalare, engineering NICIODATA nu se refera NUMAI la proiectare
1 day 3 hrs

disagree  robbp: -
4461 days