KudoZ home » English to Romanian » Telecom(munications)

patch box

Romanian translation: cutie de conexiuni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:patch box
Romanian translation:cutie de conexiuni
Entered by: Oana Clapa

13:47 Mar 14, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / televiziune
English term or phrase: patch box
Control room – studio circuits - Mic lines, **patch boxes** and general tielines will need refurbishment.

este ceva despre cabinele de sunet, montaj sonor si asa mai departe, ale unei televiziuni... si ce se poate gasi in dansele :(
Oana Clapa
Belgium
cutie de conexiuni
Explanation:
Partea frontală este dotată cu prize la care pot fi conectate diverse cabluri, iar partea din spate găzduieşte legături la cabluri lungi şi permanente.
Selected response from:

Raluca Mot
Romania
Grading comment
Va multumesc mult pentru ajutor, tuturor de fapt, pentru ca m-ati ajutat sa inteleg si despre ce e vorba! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3cutie de conexiuni
Raluca Mot
4 +1cutie cu întrerupătoare
Iosif JUHASZ
4caseta de reglare/ajustareEugen Avram
4prizeMonika Silea


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
cutie de conexiuni


Explanation:
Partea frontală este dotată cu prize la care pot fi conectate diverse cabluri, iar partea din spate găzduieşte legături la cabluri lungi şi permanente.

Raluca Mot
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Va multumesc mult pentru ajutor, tuturor de fapt, pentru ca m-ati ajutat sa inteleg si despre ce e vorba! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: exact , http://en.wikipedia.org/wiki/Patch_panel
2 hrs
  -> mulţumesc!

agree  László Budai
2 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
6 hrs
  -> mulţumesc!

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prize


Explanation:
si celor de telefon / internet tot prize le spune si fac acelasi lucru pe care d-na Raluca Mot l-a prezentat


    Reference: http://www.phonegeeks.com/newjaxhassix.html
Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cutie cu întrerupătoare


Explanation:
.


    Reference: http://www.celebrationdisplays.co.uk/celebimages/12-way-patc...
Iosif JUHASZ
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
8 mins
  -> Mulţumesc!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
caseta de reglare/ajustare


Explanation:
This circuit board allows you to adjust capacitance and resistance to demonstrate the effect they have on the power delivered to the light bulbs (resistors)


    Reference: http://demo.physics.uiuc.edu/lectdemo/scripts/demo_descript....
Eugen Avram
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian