KudoZ home » English to Romanian » Telecom(munications)

cross connect

Romanian translation: conectare încrucişată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cross connect
Romanian translation:conectare încrucişată
Entered by: Oana Popovici

09:27 Nov 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: cross connect
O traducere despre un sistem de cablare (router, modem etc) al unei firme.
Bloc de conectare, repartitor-comutator, conector de repartitie?
Help!!!

Multumesc mult pentru orice sugestie...
Oana Popovici
Italy
conectare încrucişată
Explanation:
Telecom Romania Nr. 3-4/96
CCPCross Connection Point, Punctul in care se realizeaza conectarea incrucisata a doua fire. CCS (Common Channel Signalling), Permite unui abonat obtinerea ...
www.kappa.ro/idgro/telecom/tc96-3.html - 132k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Simona Hagiu
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6conectare încrucişată
Simona Hagiu
4repartitorCristina Balmus
Summary of reference entries provided
cross connectŞtefania Iordan

Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
conectare încrucişată


Explanation:
Telecom Romania Nr. 3-4/96
CCPCross Connection Point, Punctul in care se realizeaza conectarea incrucisata a doua fire. CCS (Common Channel Signalling), Permite unui abonat obtinerea ...
www.kappa.ro/idgro/telecom/tc96-3.html - 132k - În Cache - Pagini similare

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Blum
5 mins
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
7 mins
  -> Multumesc

agree  Iosif JUHASZ
35 mins
  -> Multumesc frumos

agree  Ilinca Florea
4 hrs

agree  wordbridge
6 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
repartitor


Explanation:
Cf. GDT

Repartitor - echipament de comutare a carui functie este aceea de a directiona semnalele care ajung la el prin intermediul diverselor cai de transmisie catre alte canale disponibile la iesirea din repartitor.
Localizate in diferite parti ale unei cladiri, in camera principala a echipamentelor si pe fiecare etaj, repartitoarele permit interconectarea mai multor cabluri care urmeaza cai diferite.


    Reference: http://www.granddictionnaire.com/btml/fra/r_motclef/index800...
Cristina Balmus
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




Reference comments


9 mins
Reference: cross connect

Reference information:
Al doilea punct de acces in Bucuresti se afla la Palatul Telefoanelor, loc in care se concentreaza canalele de 64 kbps, majoritatea fiind conectate prin intermediul modemurilor in banda de baza, utilizand perechi urbane nepupinizate. Tot in aceast punct se vor conecta si clientii ce solicita un flux de 2 Mbps intre echipamentul aflat in sediul lor si multiplexorul de fluxuri (echipament de tip "cross-connect").
http://www.kappa.ro/idgro/telecom/tc96-5.html
Cateva din echipamentele ce sunt utilizate pentru realizarea retelei de comunicatii de date: in cele doua noduri de comunicatie din Bucuresti vor fi utilizate doua tipuri de echipamente: de tip "cross-connect" si de tip "drop-insert". Echipamentele de tip "cross-connect" in general sunt echipate cu porturi de 2 Mbps, functia lor fiind aceea de a "mixa" - la nivel de canal de 64 kbps - fluxurile E1. Exista de asemenea si posibilitatea ca, extrase direct din fluxurile de 2Mbps, sa poata fi oferite clientilor (prin intermediul modemurilor urbane in banda de baza) canale inchiriate de 64 kbps.

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4