KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

pallet truck

Romanian translation: transpalet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pallet truck
Romanian translation:transpalet
Entered by: Andrei Albu

08:58 Jun 16, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / invoice
English term or phrase: pallet truck
Electrical or mechanical pallet truck

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
transpalet
Explanation:
In GDT, pallet truck = transpalette

transpalet electric sau manual

BusinessLink - Romanian Directory
... COMISIONARE; TRANSPALET ELECTRIC; TRANSPALET ELECTRIC CU FURCI; TRANSPALET
MANUAL CU FURCI; TRANSPALET MANUAL CU SISTEM DE CANTARIRE; ...
www.businesslink.ro/nomencl.php?cod=2957& srch=%22INDUSTRIE+SI+AGRICULTURA%22 - 37k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4transpalet
Andrei Albu
3 +3motostivuitor
Elvira Stoianov
5transpalet stivuitorSinziana Paltineanu


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
motostivuitor


Explanation:
as zice eu. de fapt in engleza se cheama forklift (truck), si din cate stiu este utilajul folosit pentru "randuirea" paletilor

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-06-16 09:10:34 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, stivuitor cred

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Brooks: este motostivuitor
4 mins
  -> nu mai imi amintesc exact cum e cu cele "mecanice", de aceea am scris ca ar putea fi stivuitor

agree  Oana Apetrei
27 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
20 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
transpalet


Explanation:
In GDT, pallet truck = transpalette

transpalet electric sau manual

BusinessLink - Romanian Directory
... COMISIONARE; TRANSPALET ELECTRIC; TRANSPALET ELECTRIC CU FURCI; TRANSPALET
MANUAL CU FURCI; TRANSPALET MANUAL CU SISTEM DE CANTARIRE; ...
www.businesslink.ro/nomencl.php?cod=2957& srch=%22INDUSTRIE+SI+AGRICULTURA%22 - 37k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
55 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Butas
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Paula Dana Szabados: transpalet actionat electric sau mecanic (hidraulic)
1 day41 mins
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
1 day11 hrs
  -> Mulţumesc

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
transpalet stivuitor


Explanation:
astea sunt manuale sau electrice.
stivuitoarele sunt motostivuitoare (diesel sau LPG), electrostivuitoare (cu contactori, cu impulsuri)


    Reference: http://www.satecgroup.ro/transpalete_electrice.htm
Sinziana Paltineanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian