KudoZ home » English to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

golf shirt

Romanian translation: tricou de golf


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:golf shirt
Romanian translation:tricou de golf
Entered by: translator2012

10:47 Oct 31, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / shirts
English term or phrase: golf shirt
"Golf shirt" este un articol de imbracaminte special pentru golf?
Multumesc.
translator2012
tricou de golf
Explanation:
Diferenta fata de un tricou obisnuit este faptul ca are de obicei 3 nasturi.

--------------------------------------------------
Note added at 26 minute (2006-10-31 11:13:53 GMT)
--------------------------------------------------

Nu reprezinta un echipament "special" pentru golf (cum ar fi de exemplu costumul de jocheu pentru echitatie), dar de obicei jucatorii de golf poarta astfel de tricouri in competitiile de golf. De acolo termenul a fost impumutat si a devenit uzual.
Selected response from:

Prims-Grup
Romania
Grading comment
Mulţumiri tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5tricou de golfPrims-Grup
3cămaşă polo (casual)
Andrada Constantinescu (Bodiu)


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cămaşă polo (casual)


Explanation:
Sunt sinonime, şi arată cam aşa:

http://www.websters-online-dictionary.org/definition/polo sh...

Andrada Constantinescu (Bodiu)
Romania
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc.

Asker: Multumesc tuturor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Cristina Chaplin: aceasta e folosita exclusiv in jocul de polo. Pentru Golf este tricoul alb golf.
1 hr

agree  Bogdan Burghelea: nu cred că e vreo diferenţă majoră între cele două articole de îmbrcăminte (exceptînd culoarea), iar denumirea de "golf shirt" provine de la faptul că americanii nu joacă polo, iar nici un englez "posh" nu ar juca golf
2 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
tricou de golf


Explanation:
Diferenta fata de un tricou obisnuit este faptul ca are de obicei 3 nasturi.

--------------------------------------------------
Note added at 26 minute (2006-10-31 11:13:53 GMT)
--------------------------------------------------

Nu reprezinta un echipament "special" pentru golf (cum ar fi de exemplu costumul de jocheu pentru echitatie), dar de obicei jucatorii de golf poarta astfel de tricouri in competitiile de golf. De acolo termenul a fost impumutat si a devenit uzual.


    Reference: http://www.buygolfshirts.com/ProductDetails.asp?ProductCode=...
    Reference: http://www.buygolfshirts.com/Pro-Celebrity-KTT132-Pique-Golf...
Prims-Grup
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumiri tuturor.
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
1 hr
  -> Multumesc!

agree  lucca
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Mihaela Pirvulet: In Canada un golf shirt are trei nasturi si guler :)
2 hrs
  -> Multumesc! Nu numai in Canada. ;-)

agree  Could-you
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  proActive
3 hrs