KudoZ home » English to Romanian » Tourism & Travel

terraced studios

Romanian translation: garsoniere terasate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:terraced studios
Romanian translation:garsoniere terasate
Entered by: Alexandranow

05:01 Aug 5, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Tourism & Travel / test, descriere avantaje zona și hotel
English term or phrase: terraced studios
...
Alexandranow
Romania
garsoniere terasate
Explanation:
Nu-i vorba ca am confidence level 1 dar a mai fost acum cateva zile!
studio = garsoniera
tarraced = terasat, construit in terase
http://www.google.ca/#hl=en&q=constructie terasata&aq=f&aqi=...
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
Poate merge alt termen mai bine în loc de garsoniere? Anyways, many thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5studiouri cu vedere panoramicaLavinia Coaje
4studiouri insiruiteSasori
1 +1garsoniere terasate
mihaela.


Discussion entries: 15





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
studiouri cu vedere panoramica


Explanation:
studiouri cu vedere panoramica (unele hoteluri si vile au etajele construite in trepte, astfel incat vederea la marea sa fie maxima de la orice etaj)

Lavinia Coaje
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Chiar dacă ar fi cu terase, răspunsul e ok.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sandra& Kenneth: "terraced" nu implica de loc vedere panoramica, ci doar o detasare partiala de vecinii de sus.
3 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
studiouri insiruite


Explanation:
cred ca despre asta este vorba.

In architecture and city planning, a terrace(d), row house, linked house or townhouse (though the last term can also refer to patio houses) is a style of medium-density housing that originated in Europe in the late 17th century, where a row of identical or mirror-image houses share side walls. http://en.wikipedia.org/wiki/Terraced_house

""Type A"", 1-room studio 22 m2, simple and practical furnishings: living/sleeping room with 2 beds, 1 sofa bed and cable-TV. Kitchenette (2 hotplates, electric coffee machine). Bath-room, bath/WC. Small terrace. Terrace furniture. Nice view of the garden. Facilities: Internet (Wireless LAN [WLAN], extra). Please note: only 1 dog accepted. ***Terraced studios***. vezi imagine http://www.e-domizil.com/vacation-home/412365/la-sapiniere-l...


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2010-08-05 13:23:30 GMT)
--------------------------------------------------

in romana, nu am gasit referinte care sa contina exact sintagma "studiouri insiruite", in schimb am gasit pentru "case insiruite" - cu imagini - si "garsoniere insiruite" - fara imagini

"Green Valey" - ansamblul de 7 ***case insiruite*** pe strada Macesului, Cluj http://www.clubafaceri.ro/director/stand/22885/53399/Green V...

Reactualizare CU 74/2009 Continuare lucrari ***garsoniere insiruite*** http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:r6goVZY...


Sasori
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  mihaela.: tarraced house / home este o notiune care se aplica numai caselorl, nu si garsonierelor. Este un caz perticular de exprimare ce se refera la row houses. Nu se aplica altor tipuri de constructii, si in nici un caz garsonierelor.
4 hrs
  -> se aplica apartamentelor de tip studio, dupa cum se vede

12 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
garsoniere terasate


Explanation:
Nu-i vorba ca am confidence level 1 dar a mai fost acum cateva zile!
studio = garsoniera
tarraced = terasat, construit in terase
http://www.google.ca/#hl=en&q=constructie terasata&aq=f&aqi=...


mihaela.
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Poate merge alt termen mai bine în loc de garsoniere? Anyways, many thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
4 days