KudoZ home » English to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

pulp temperature

Romanian translation: temperatura pulpei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pulp temperature
Romanian translation:temperatura pulpei
Entered by: cameliaim

18:03 Feb 11, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: pulp temperature
The point, or points, at which the thermostat in a refrigerated container is set, that will maintain the ideal pulp temperature in the product.
Mulţumesc!
Anamaria Sturz
Romania
temperatura pulpei
Explanation:
se seteaza termometrul pentru a mentine temperatura ideala a pulpei fructelor (este idea).

"Nu se admite ca fructele sa se prezinte aglomerate in bulgari in interiorul ambalajului;; consistenta: pulpa fructelor trebuie sa fie elastica, ..." (www.bursaagricola.ro/Info-Fructe_exotice_de_climat_tropical...

"Pulpa fructelor putrezeste si infectia trece usor de la fructele infectate, la cele sãnãtoase ... Pulpa fructelor se brunificã si capãtã aspect de opãrealã. ..." (www.observator.info/arhiva/2002/octombrie/31 octombrie/ob5....

Pulpa = Partea cărnoasă şi comestibilă a unor fructe. (DEX online)

Acelasi rezultat cu Babylon. Bafta.

Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
Mulţumesc. Am folosit "temperatura internă a produsului", pentru că nu era vorba neapărat despre fructe.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4temperatura pastei/miezuluiMonika Silea
3temperatura pulpeicameliaim


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
temperatura pulpei


Explanation:
se seteaza termometrul pentru a mentine temperatura ideala a pulpei fructelor (este idea).

"Nu se admite ca fructele sa se prezinte aglomerate in bulgari in interiorul ambalajului;; consistenta: pulpa fructelor trebuie sa fie elastica, ..." (www.bursaagricola.ro/Info-Fructe_exotice_de_climat_tropical...

"Pulpa fructelor putrezeste si infectia trece usor de la fructele infectate, la cele sãnãtoase ... Pulpa fructelor se brunificã si capãtã aspect de opãrealã. ..." (www.observator.info/arhiva/2002/octombrie/31 octombrie/ob5....

Pulpa = Partea cărnoasă şi comestibilă a unor fructe. (DEX online)

Acelasi rezultat cu Babylon. Bafta.



cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 14
Grading comment
Mulţumesc. Am folosit "temperatura internă a produsului", pentru că nu era vorba neapărat despre fructe.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
temperatura pastei/miezului


Explanation:
in functie de context

Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8