KudoZ home » English to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

Panotograph

Romanian translation: pantograf


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pan(o)tograph
Romanian translation:pantograf
Entered by: Cristiana Coblis

16:49 Mar 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / utilizări aer comprimat material rulant feroviar
English term or phrase: Panotograph
Panotograph operation

Context şi imagine: http://www.sigrail.com/DH Air Filters.pdf

Contextul general se referă la aerul comprimat folosit în trenuri. Printre utilizările aerului comprimat se numără şi cea menţionată mai sus. Nu reuşesc să găsesc un echivalent pentru "panotograph"


All of these applications place
different demands on the
compressed air. Not only is
reliability a major concern but
the entire safety of the engine,
the train and therefore the entire
rail transport network is heavily
dependent on a reliable source
of compressed air supply.

Mulţumesc anticipat pentru sugestii.
Cristiana Coblis
Romania
pantograf
Explanation:
E o greşeală acolo, e de fapt "pantograph".

PANTOGRÁF s. n. 1. instrument cu care se reproduce direct (la scară) un desen, un plan, o hartă etc. 2. dispozitiv pentru măsurarea conturului secţiunii transversale a unei excavaţii, galerii, a unui tunel etc. 3. priză de curent pentru vehicule cu tracţiune electrică, prin care se face legătura cu firul aerian. (< fr. pantographe)
Sursa: MDN | Trimisă de raduborza, 15 Sep 2007 | Greşeală de tipar

Copyright (C) 2004-2008 DEX online.

HTH
Selected response from:

Valentin Alupoaie
Romania
Grading comment
Mulţumesc foarte mult.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12pantograf
Valentin Alupoaie
5 +9pantograf
Cristian Brinza


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
panotograph
pantograf


Explanation:
E o greşeală acolo, e de fapt "pantograph".

PANTOGRÁF s. n. 1. instrument cu care se reproduce direct (la scară) un desen, un plan, o hartă etc. 2. dispozitiv pentru măsurarea conturului secţiunii transversale a unei excavaţii, galerii, a unui tunel etc. 3. priză de curent pentru vehicule cu tracţiune electrică, prin care se face legătura cu firul aerian. (< fr. pantographe)
Sursa: MDN | Trimisă de raduborza, 15 Sep 2007 | Greşeală de tipar

Copyright (C) 2004-2008 DEX online.

HTH

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc foarte mult.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: :)
0 min
  -> Mulţumesc.

agree  Ovidiu Martin Jurj
6 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Mihaela Ghiuzeli
10 mins
  -> Mulţumesc.

agree  lucca: Abolut
10 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Adriana Sandru
27 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Áron Török
33 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Mihaela Sinca
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Elena Matei
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Tradeuro Language Services
4 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu
1 day2 hrs
  -> Mulţumesc.

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
panotograph
pantograf


Explanation:
http://dexonline.ro/search.php?cuv=pantograf

Cristian Brinza
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc foarte mult.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie: :)
1 min
  -> Mulţam!

agree  Ovidiu Martin Jurj
5 mins
  -> Mulţumesc frumos.

agree  lucca
9 mins
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Mihaela Ghiuzeli
9 mins
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Adriana Sandru
27 mins
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Áron Török
33 mins
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Mihaela Sinca
1 hr
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc frumos.

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Mulţumesc frumos.