KudoZ home » English to Romanian » Zoology

cottonmouth

Romanian translation: mocasinul de apa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cottonmouth
Romanian translation:mocasinul de apa
Entered by: Andrei Albu

16:40 Dec 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Zoology
English term or phrase: cottonmouth
Alta specie de sarpe. "I was lucky to see two of the most dangerous snakes in South Carolina-the canebrake and the cottonmouth."
Andrei Albu
Romania
mocasinul de apa
Explanation:
Cf. Oxford Dictionary, se mai numeste si "water moccasin".
Am gasit referinta urmatoare:
National Geographic Channel - România - Program
... pentru a determina dacă trei dintre şerpii mortali ai ţării - crotalul estic cu
spate diamant, mocasinul de apă (agkistrodon piscivorus) şi ruda sa ...
www.nationalgeographic.ro/ ProgramDetails_printer.asp?UniId=3300 - 6k - Rezultat suplimentar

Din pacate, linkul nu functioneaza, dar presupun ca daca este vorba de National Geographic, poate fi considerata sursa de incredere.
Succes.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor. Cum nu pot sa impart punctele, le acord celui care a raspuns mai repede...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3mocasinul de apa
Maria Diaconu
5 +2mocasinul de apă (agkistrodon piscivorus)
asco
5mocasin de apaDana Carciumaru
3mocasinul de apa (agkistrodon piscivorus)
Dan Butuza


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
mocasinul de apa


Explanation:
Cf. Oxford Dictionary, se mai numeste si "water moccasin".
Am gasit referinta urmatoare:
National Geographic Channel - România - Program
... pentru a determina dacă trei dintre şerpii mortali ai ţării - crotalul estic cu
spate diamant, mocasinul de apă (agkistrodon piscivorus) şi ruda sa ...
www.nationalgeographic.ro/ ProgramDetails_printer.asp?UniId=3300 - 6k - Rezultat suplimentar

Din pacate, linkul nu functioneaza, dar presupun ca daca este vorba de National Geographic, poate fi considerata sursa de incredere.
Succes.

Maria Diaconu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc tuturor. Cum nu pot sa impart punctele, le acord celui care a raspuns mai repede...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: :-), linkul cu poza mi-a mai luat 1 minut... :-))
2 mins
  -> Multumesc!

agree  Will Matter
1 hr
  -> Multumesc

agree  Marcella Magda
14 hrs
  -> Multumesc

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mocasinul de apă (agkistrodon piscivorus)


Explanation:
National Geographic Channel - România - Program
... pentru a determina dacă trei dintre şerpii mortali ai ţării - crotalul estic cu spate diamant, mocasinul de apă (agkistrodon piscivorus) şi ruda sa ...



    Reference: http://www.snakesandfrogs.com/scra/snakes/cotton.htm
    Reference: http://www.snakesandfrogs.com/scra/snakes/images/stayaway1.j...
asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: Am vazut poza, e fioros rau sarpele asta!
9 mins
  -> THX

agree  Will Matter: it's called this because the inside of its' mouth is very white, like cotton.
1 hr
  -> THX

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
mocasin de apa


Explanation:
Ancistrodon piscivorus
A venomous
snake, of swamps in
southeastern U.S.; that
grows to about 4 ft.

TERMIUM

Dana Carciumaru
Canada
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mocasinul de apa (agkistrodon piscivorus)


Explanation:
Cred ca despre specia asta este vorba:
National Geographic Channel - România - Program
... pentru a determina dacă trei dintre şerpii mortali ai ţării - crotalul estic cu
spate diamant, mocasinul de apă (agkistrodon piscivorus) şi ruda sa ...
www.nationalgeographic.ro/ ProgramDetails_printer.asp?UniId=3300 - 6k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare

Pentru


Dan Butuza
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 3