KudoZ home » English to Serbian » Aerospace / Aviation / Space

pressure altitude

Serbian translation: visina po pritisku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pressure altitude
Serbian translation:visina po pritisku
Entered by: Daniela Slankamenac

11:51 Sep 14, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: pressure altitude
The entire flying time after 30 minutes at pressure altitudes above 10 000 ft but not exceeding 13 000 ft.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_altitude
holland22
visina po pritisku
Explanation:
Još jedna mogućnost.

Nekoliko primera sa stručnih sajtova.

Visina po tlaku (PA – Pressure Altitude) str. 43
http://www.fsb.unizg.hr/kni/Uploads/predavanje_1od3.pdf

55) visina po pritisku (Pressure-altitude) je atmosferski pritisak izražen visinom koja odgovara tom pritisku u Standardnoj atmosferi; str. 8
http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=23&ved=0CCYQFjA...

60. Na aerodromu koji je 1800 ft iznad nivoa mora QNH je 998 mb.
Koja je visina po pritisku (pressure altitude)?
http://www.cad.gov.rs/docs/letacko/knjige/pplh/Performanse l...




--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2011-09-14 15:44:22 GMT)
--------------------------------------------------

Na trećem linku, pojam "visina po pritisku" pomenut je 10 puta. Pogledajte npr. stranu 11.
Selected response from:

Daniela Slankamenac
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2visina po pritisku
Daniela Slankamenac
5 +1barometarska visina
Dragomir Perovic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
barometarska visina


Explanation:
-

Dragomir Perovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  banmarija
10 days
  -> Hvala! ENGLISH-RUSSIAN-SERBOCROATIАN AVIATION DICITONARY, Beograd, 1973 > барометрическая высота - барометарска висина

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
visina po pritisku


Explanation:
Još jedna mogućnost.

Nekoliko primera sa stručnih sajtova.

Visina po tlaku (PA – Pressure Altitude) str. 43
http://www.fsb.unizg.hr/kni/Uploads/predavanje_1od3.pdf

55) visina po pritisku (Pressure-altitude) je atmosferski pritisak izražen visinom koja odgovara tom pritisku u Standardnoj atmosferi; str. 8
http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=23&ved=0CCYQFjA...

60. Na aerodromu koji je 1800 ft iznad nivoa mora QNH je 998 mb.
Koja je visina po pritisku (pressure altitude)?
http://www.cad.gov.rs/docs/letacko/knjige/pplh/Performanse l...




--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2011-09-14 15:44:22 GMT)
--------------------------------------------------

Na trećem linku, pojam "visina po pritisku" pomenut je 10 puta. Pogledajte npr. stranu 11.

Daniela Slankamenac
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
15 hrs
  -> Hvala Miro.

agree  Milos Mladenovic
18 hrs
  -> Hvala.