KudoZ home » English to Serbian » Aerospace / Aviation / Space

slip

Serbian translation: klizanje


17:05 Sep 14, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: slip
http://en.wikipedia.org/wiki/Slip_(aerodynamic)
holland22
Serbian translation:klizanje
Explanation:
Svuda se koristi termin "klizanje", mislim da vam je taj prevod dobar
Selected response from:

Milos Mladenovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2klizanjeMilos Mladenovic
5klizanjebanmarija


Discussion entries: 3





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
klizanje


Explanation:
Svuda se koristi termin "klizanje", mislim da vam je taj prevod dobar

Milos Mladenovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Slankamenac: Simetrični let aviona je bez bočnog nagiba i bez klizanja. http://sh.wikipedia.org/wiki/Aerodinamika
13 mins
  -> hvala

agree  Goran Stankovic
21 hrs
  -> Hvala

10 days   confidence: Answerer confidence 5/5
klizanje


Explanation:
Anti-skid
Describe the operating principle of an anti-skid system where the brake performance is based on maintaining the optimum wheel slip value.

Кочница са уређајем против проклизавања (Anti-skid)
Описати принцип рада система кочница са уређајем против проклизавања у коме се перформанса кочница заснива на одржавању оптималне вредности клизања точка.


banmarija
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian