KudoZ home » English to Serbian » Automotive / Cars & Trucks

distributor shaft

Serbian translation: vratilo razvodnika (paljenja)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:distributor shaft
Serbian translation:vratilo razvodnika (paljenja)
Entered by: Goran & Snežana Erdei

14:56 Aug 30, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: distributor shaft
How often does the distributor shaft rotate in a four-cylinder four-stroke engine while the crankshaft rotates 10 times?

Znamo da je reč o četvorocilindričnim, četvorotaktnim motorima i da je crankshaft radilica, ali šta je distributor shaft?
Goran & Snežana Erdei
Serbia
vratilo razvodnika (paljenja)
Explanation:
Pretpostavljam da se radi o benzinskom motoru. Dizel motori nemaju razvodnik paljenja
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Predraže sjajni ste!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4vratilo razvodnika (paljenja)
Predrag Loncar
4razvodna rukaTamaraP


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
vratilo razvodnika (paljenja)


Explanation:
Pretpostavljam da se radi o benzinskom motoru. Dizel motori nemaju razvodnik paljenja

Predrag Loncar
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 112
Grading comment
Predraže sjajni ste!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: http://www.autodijagnostika.eu/esto-postavljana-pitanja/elek... Vratilo razvodnika donjim krajem je u vezi sa bregastim vratilom od koga dobija pogon. http://en.wikipedia.org/wiki/Distributor The distributor shaft is driven by a
1 hr
  -> Hvala

agree  Goran Tasic
2 hrs
  -> Hvala

agree  Sherefedin MUSTAFA
5 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
22 hrs
  -> Hvala

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
razvodna ruka


Explanation:
to je dio ispod razvodne kape

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-08-30 15:09:19 GMT)
--------------------------------------------------


ili razvodnik paljenja

TamaraP
Montenegro

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: razvodna ruka = distributor arm, rotor arm
2 hrs