KudoZ home » English to Serbian » Automotive / Cars & Trucks

Paste rubbing compound

Serbian translation: ABRAZIVNA PASTA (za poliranje)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Paste rubbing compound
Serbian translation:ABRAZIVNA PASTA (za poliranje)
Entered by: Aleksandar Skobic

16:34 Feb 18, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Safety Data Sheet
English term or phrase: Paste rubbing compound
То је наслов производа из безбедносног листа који преводим, немам никакав додатни текст.

Унапред хвала!
Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
ABRAZIVNA PASTA (za poliranje)
Explanation:
S obzirom na to da nije naveden primer, istraživanjem po net-u našla sam neke primere koji ukazuju na to da bi odgovor mogao biti ''abrazivna pasta za poliranje''. Tako, na primer, na sajtu http://www.starbrite-europe.com/marine/catalogue-starbrite.p...
imamo spisak proizvoda za poliranje, a među njima se nalazi i naš traženi termin:
Paste rubbing compound
For flberglass, metal and painted surfaces
. Easy to use
. Great for hand or butter application
. Removes stains, heavy oxidation and scratches . Presoftened paste formula
. Does not "set up" like most rubbing compounds so removal is quick and easy



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-02-18 18:04:37 GMT)
--------------------------------------------------

Upotrebila sam termin 'abrazivan' iz tog razloga što u rečenici-primeru stoji da ova pasta ''otklanja mrlje, oksidaciju i ogrebotine''.

abrasive = an abrasive substance is rough and can be used to clean a surface or to make it smooth
Selected response from:

Jasmina Z.
Serbia
Grading comment
Хвала свима!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ABRAZIVNA PASTA (za poliranje)
Jasmina Z.
4 +1smeša/jedinjenje paste za glačanje/poliranje
Natasa Djurovic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
paste rubbing compound
smeša/jedinjenje paste za glačanje/poliranje


Explanation:
Samo zaključujem na osnovu toga što se odnosi na automobile.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 10
Notes to answerer
Asker: Хвала Наташа, то је то, управо сам и ја нашао да се ова паста користи за грубо полирање.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: ili: smeša za čišćenje/poliranje u obliku paste (kao npr. http://www.ototop.rs/auto/tw/rubbing_compound.htm )
1 hr
  -> Tako je bolje, hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
paste rubbing compound
ABRAZIVNA PASTA (za poliranje)


Explanation:
S obzirom na to da nije naveden primer, istraživanjem po net-u našla sam neke primere koji ukazuju na to da bi odgovor mogao biti ''abrazivna pasta za poliranje''. Tako, na primer, na sajtu http://www.starbrite-europe.com/marine/catalogue-starbrite.p...
imamo spisak proizvoda za poliranje, a među njima se nalazi i naš traženi termin:
Paste rubbing compound
For flberglass, metal and painted surfaces
. Easy to use
. Great for hand or butter application
. Removes stains, heavy oxidation and scratches . Presoftened paste formula
. Does not "set up" like most rubbing compounds so removal is quick and easy



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-02-18 18:04:37 GMT)
--------------------------------------------------

Upotrebila sam termin 'abrazivan' iz tog razloga što u rečenici-primeru stoji da ova pasta ''otklanja mrlje, oksidaciju i ogrebotine''.

abrasive = an abrasive substance is rough and can be used to clean a surface or to make it smooth

Example sentence(s):
  • Paste rubbing compound - removes stains, heavy oxidation and scratches

    Reference: http://www.starbrite-europe.com/marine/catalogue-starbrite.p...
Jasmina Z.
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Хвала свима!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Nikolić
3 hrs
  -> Hvala!