Income base amounts

Serbian translation: iznosi osnovice prihoda

English term or phrase:income base amounts
Serbian translation:iznosi osnovice prihoda
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

03:52 Jan 18, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Income base amounts
(example: used for caluclation of pension amounts )
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Visine (iznosi) osnovice prihoda
Explanation:
/

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 10:45:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Na osnovu ovih iznosa (osnovice prihoda) i koeficijenata kalkuliše se visina penzije
Selected response from:

Sanja Mihailovic
Serbia
Grading comment
Zahvaljujem na odgovoru.
Larisa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Visine (iznosi) osnovice prihoda
Sanja Mihailovic
5penziona osnovica / obračunska osnovica na bazi prihoda / penzijski osnov
Aleksander Vasiljevic
5prihodni dohodak
Nada Endres, Mag.
4Iznosi po osnovu prihoda
Tanja Abramovic
4Osnovica prihoda iznosi
xxxMina R.
2svote platne osnove
Drak


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
svote platne osnove


Explanation:
Opet, nisam sasvim siguran, nikad se nisam dobro snalazio sa finansijskom terminologijom, ali mislim da se misli na "platnu osnovu" ili "prihodne osnove", ili tako nekako... To bi, ako sam dobro shvatio, bila osnovna plata koju je penzioner primao dok je bio aktivan.

Drak
PRO pts in pair: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Osnovica prihoda iznosi


Explanation:
This translation applies if the word "amounts" is used as a verb. If it is a noun in plural the translation would be:
Iznosi osnovice prihoda

xxxMina R.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Iznosi po osnovu prihoda


Explanation:
Da nije slucajno INCOME-BASED AMOUNTS?

- (Verovatno penzijski)IZNOSI PO OSNOVU PRIHODA -
(ili, u zav. od konteksta: SUMA (penzije) po osnovu prihoda)

income-based se inace jos prevodi kao "dohodovni"

Pozdrav,

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 16:50:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Suma (iznos) penzije koji se odredjuje na osnovu prihoda.

Ako se procitaju informacije na navedenom linku na engleskom jeziku, vidi se na koji nacin se odredjuje premijska penzija.


    Reference: http://www.ppm.nu
Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
prihodni dohodak


Explanation:
ako se odnosi na income based amount

Nada Endres, Mag.
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in EnglishEnglish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Visine (iznosi) osnovice prihoda


Explanation:
/

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 10:45:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Na osnovu ovih iznosa (osnovice prihoda) i koeficijenata kalkuliše se visina penzije

Sanja Mihailovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 97
Grading comment
Zahvaljujem na odgovoru.
Larisa

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
penziona osnovica / obračunska osnovica na bazi prihoda / penzijski osnov


Explanation:
Kod nas se to zove:
- penziona osnovica
- obračunska osnovica na bazi prihoda
- penzijski osnov

To je osnovica koja se obračunava na osnovu prihoda. Do skoro (valjda do 31.12.2002.) se računala na osnovu prihoda u najboljih 10 godina radnog staža, a sad se računa na osnovu prihoda celokupnog radnog staža (dakle, nepovoljnije).

base amount = osnovica

Pogledajte donji link


    Reference: http://www.informator.co.yu/informator/2002/novi_uslovi_202....
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98