KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

pension-qualifying income

Serbian translation: prihod odredjen za penziju

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pension-qualifying income
Serbian translation:prihod odredjen za penziju
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

15:30 Jan 19, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: pension-qualifying income
alas, evo jos jednog penzijskog termina. Nadam se i poslednjeg.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
prihod na osnovu koga se obračunava penzija
Explanation:
To bi bio jedan određeni deo ukupnog prihoda ostvarenog tokom trajanja radnog staža. Npr. kao što je bilo do skoro, kada se uzimalo 10 najboljih godina tj. 10 godina sa najvećim primanjima.

To je dakle prihod na osnovu koga se izračunava penziona osnovica. (znači redovna primanja, a ne premija itd.)
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
Hvala. Ja sam malo korigovala odgovor - nadam se da se slazete.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5prihod na osnovu koga se obračunava penzija
Aleksander Vasiljevic
4Prihod na osnovu kog se moze dobiti penzija
xxxMina R.
1moze biti idio prihoda koji se moze staviti u penzioni fond
Natka


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
prihod na osnovu koga se obračunava penzija


Explanation:
To bi bio jedan određeni deo ukupnog prihoda ostvarenog tokom trajanja radnog staža. Npr. kao što je bilo do skoro, kada se uzimalo 10 najboljih godina tj. 10 godina sa najvećim primanjima.

To je dakle prihod na osnovu koga se izračunava penziona osnovica. (znači redovna primanja, a ne premija itd.)

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98
Grading comment
Hvala. Ja sam malo korigovala odgovor - nadam se da se slazete.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Drak: Zvuci kao da je to to.
2 mins

agree  Sanja Mihailovic
4 mins

agree  dkalinic
2 hrs

agree  alszeg
7 hrs

agree  Tanja Abramovic: "Prihod odredjen za penziju" dobro zvuci.
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Prihod na osnovu kog se moze dobiti penzija


Explanation:
Income that qualifies one for a pension

xxxMina R.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
moze biti idio prihoda koji se moze staviti u penzioni fond


Explanation:
Ovo moze biti i dio prihoda koji se moze staviti u penzioni fond ili zivotno osiguranje, a da ne bude oporezovan Kao sto znamo, poreski i penzioni sistemi su razliciti u raznim zemljama. Tesko da cete naci odgovarajuci termin u nasem jeziku.

Natka
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 20