KudoZ home » English to Serbian » Bus/Financial

Border Area Promonition Act

Serbian translation: Zakon o predupozorenju u pogranicnoj zoni


17:38 Mar 26, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Border Area Promonition Act
I to bi bilo to - posednji termin.
Izvinjavam se svima zbog "zasipanja" pitanjima - i neobicno cenim ukazanu pomoc.
Praksa pokazuje da su oni koji poseduju najvece znanje istovremeno uvek spremni da ga nesebicno podele sa drugima. S obzirom na mali odziv kolega, rekla bih da je oblast na koja su se pitanja odnosila prilicno teska i zelela bih da se posebno zahvalim OLYX na zaista velikoj, velikoj pomoci.
freddie
Serbia and Montenegro
Serbian translation:Zakon o predupozorenju u pogranicnoj zoni
Explanation:
= pogranicnom podrucju

premonition = forewarning (Webster)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 07:11:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Nema na cemu - i drugi put.

Pozdrav,

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 07:20:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Act = zakon
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
Prosto mi je vise neprijatno da se zahvaljujem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Zakon o predupozorenju u pogranicnoj zoniTanja Abramovic
4 +1čin upozorenja u graničnom području
Gordana Podvezanec


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
čin upozorenja u graničnom području


Explanation:
premonition act

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 89

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
16 mins
  -> hvala

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Zakon o predupozorenju u pogranicnoj zoni


Explanation:
= pogranicnom podrucju

premonition = forewarning (Webster)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 07:11:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Nema na cemu - i drugi put.

Pozdrav,

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 07:20:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Act = zakon

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Prosto mi je vise neprijatno da se zahvaljujem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ljiljana Krstic: pa, predupozorenje je malo nategnut termin, ali moze da prodje-upozorenje unapred je izraz koji se koristi
1 day4 hrs
  -> Stavite to sto ste rekli u recenicu, da vidimo kako ce da glasi! Zasto nekada ne ponudite svoje resenje za teska pitanja i reci za koje je retko ko cuo?