KudoZ home » English to Serbian » Business/Commerce (general)

visibility

Serbian translation: promocija


18:57 Dec 29, 2005
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / contracts
English term or phrase: visibility
European Agency for Reconstruction Visibility guidelines
zoe1
Serbian translation:promocija
Explanation:
promocija
Oxford Dictionary:
visibility

2 the fact or state of being easy to see:
high visibility equipment for cyclists * The advertisements were intended to increase the company's visibility in the marketplace (= to make people more aware of their products and services).


Ristić et al, Enciklopedijski englesko-srpskohrvatski rečnik:
visibility > vidljivost


“EXCHANGE - uvođenje modela EU u praksu lokalne samouprave u Srbiji

Publicity
Appropriate visibility and credit must be given to the grant made by the Europian Comminity, for example, in reports and publications stemming from the action or during public events associated with the action, etc (see Article 6 of the General Conditions).

Publicitet
Da bi se istaklo da se projekat ostvaruje uz pomoć Evropske unije, potrebno je obezbediti da logo Evropske unije bude zastupljen na svim dokumentima vezanim za projekat kao i u svim medijski pokrivenim događajima (opširnije u članu 6 dokumenta Opšti uslovi).
...
5.8. Visibility actions
...
5.8. PR aktivnosti
...
…Annex VII: EAR visibility guidelines“
(http://www.exchange.org.yu/upload/dokumenta/manual/EXCHANGE ...

Mislim da se na osnovu ovog dokumenta može zaključiti da se radi o nekoj vrsti promocije, javnog isticanja da je to donacija EAR-a; “reklama” ovde baš ne bi bilo adekvatno, ali mislim da je to smisao. Nadam se da će neko pronaći neki bolji izraz.
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Prvo sto mi je palo napamet bilo je da visibility prevedem kao transparentnost. Videla sam dalje u tekstu da se ustvari misli da se pokaze da je projekat finasiran od strane EU i da ga je implementirala EAR. Trebalo bi da to znaci da javnosti treba dati do znamja putem logoa i ostalih slicnih sredtava da iza toga stoji EAR. jer oni kazi Make your project visible.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4promocija
V&M Stanković
4 +2transparentnost
Jelena Bubalo
5....
Zeljko Puljak
3vizibilnost
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
....


Explanation:
Ne mogu bas da smislim jedan termin, ali radi se o tome u kojoj meri ce se videti da je odredjeni projekat, donacija ili tome slicno, ostvaren uz pomoc navedene organizacije. Nesto kao: "Sve zasluge sto su omogucili ovaj projekat, idu toj i toj organizaciji, ustanovi, sta vec".


4. public prominence: the degree to which somebody or something is easily noticed by and catches the attention of the public or a particular group of people
• the comparatively low visibility of the board of directors

Encarta® World English Dictionary © & (P) 1999,2000 Microsoft Corporation. All rights reserved. Developed for Microsoft by Bloomsbury Publishing Plc.

Hope I've been helpful

Zeljko Puljak
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Serbo-Croat

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vizibilnost


Explanation:
Zvuci bez veze ali eto, nasao sam sajt gde je koriscen ovaj vec u nacelu ruzan prevod: http://www.see-educoop.net/education_in/pdf/strategija-uvode...

Mozda se jednostavno radi o TRANSPARENTNOST-i.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
promocija


Explanation:
promocija
Oxford Dictionary:
visibility

2 the fact or state of being easy to see:
high visibility equipment for cyclists * The advertisements were intended to increase the company's visibility in the marketplace (= to make people more aware of their products and services).


Ristić et al, Enciklopedijski englesko-srpskohrvatski rečnik:
visibility > vidljivost


“EXCHANGE - uvođenje modela EU u praksu lokalne samouprave u Srbiji

Publicity
Appropriate visibility and credit must be given to the grant made by the Europian Comminity, for example, in reports and publications stemming from the action or during public events associated with the action, etc (see Article 6 of the General Conditions).

Publicitet
Da bi se istaklo da se projekat ostvaruje uz pomoć Evropske unije, potrebno je obezbediti da logo Evropske unije bude zastupljen na svim dokumentima vezanim za projekat kao i u svim medijski pokrivenim događajima (opširnije u članu 6 dokumenta Opšti uslovi).
...
5.8. Visibility actions
...
5.8. PR aktivnosti
...
…Annex VII: EAR visibility guidelines“
(http://www.exchange.org.yu/upload/dokumenta/manual/EXCHANGE ...

Mislim da se na osnovu ovog dokumenta može zaključiti da se radi o nekoj vrsti promocije, javnog isticanja da je to donacija EAR-a; “reklama” ovde baš ne bi bilo adekvatno, ali mislim da je to smisao. Nadam se da će neko pronaći neki bolji izraz.

V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Prvo sto mi je palo napamet bilo je da visibility prevedem kao transparentnost. Videla sam dalje u tekstu da se ustvari misli da se pokaze da je projekat finasiran od strane EU i da ga je implementirala EAR. Trebalo bi da to znaci da javnosti treba dati do znamja putem logoa i ostalih slicnih sredtava da iza toga stoji EAR. jer oni kazi Make your project visible.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dusica Cook: da... visibility guidelines služe za pomoć partnerima u označavanju da je određeni projekt financirao ili implementirao EAR.
33 mins
  -> hvala

agree  Natasa Grubor
10 hrs
  -> hvala

agree  A.Đapo
12 hrs
  -> hvala

agree  Sherefedin MUSTAFA
23 hrs
  -> hvala

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
transparentnost


Explanation:
Nedavno je to bio najmoderniji termin u Srbiji.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 37 mins (2005-12-30 07:34:45 GMT)
--------------------------------------------------

www.transparentnost.org.yu/publikacije/

MEĐUNARODNI CENTAR ZA KORPORATIVNO UPRAVLJANJE I TRANSPARENTNOST
I TRANSPARENTNOST 1 Međunarodni, neprofitni, nevladin, virtuelni centar za naučna
i profesionalna istraživanja u oblasti vladavine korporacijom i ...
www.invest.co.yu/mcvkt/ -

Jelena Bubalo
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Djordje Najdanovic: Transparentnost bi u ovom slucaju bio najprimerniji prevod.
2 days13 hrs

agree  Diana Golubova
14 days