KudoZ home » English to Serbian » Business/Commerce (general)

functional person

Serbian translation: službeno lice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:functional person
Serbian translation:službeno lice
Entered by: markoNS

09:34 Jan 14, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: functional person
functional person and technical person
markoNS
službeno lice
Explanation:
Službeno i tehničko lice. S obzirom da nema šireg konteksta...

--------------------------------------------------
Note added at 1 dan2 h (2008-01-15 11:48:08 GMT)
--------------------------------------------------

Onda pokušaj sa stručno i tehničko lice.

--------------------------------------------------
Note added at 1 dan2 h (2008-01-15 11:56:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ispitivač u praksi i tehničko lice.
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6službeno lice
Goran Tasic
5sluzbenik, sluzbenicki, koji je priznat od vlasti, koji je u sluzbi u organima na vlasti,
olga juric


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
službeno lice


Explanation:
Službeno i tehničko lice. S obzirom da nema šireg konteksta...

--------------------------------------------------
Note added at 1 dan2 h (2008-01-15 11:48:08 GMT)
--------------------------------------------------

Onda pokušaj sa stručno i tehničko lice.

--------------------------------------------------
Note added at 1 dan2 h (2008-01-15 11:56:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ispitivač u praksi i tehničko lice.

Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 36
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Micic
23 mins

agree  Natasa Djurovic: sluzbeno i tehnicko osoblje- jedna od varijanti
2 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 hrs

agree  Sherefedin MUSTAFA
6 hrs

agree  Jelena Bubalo
8 hrs

agree  xxxKRAT
240 days

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sluzbenik, sluzbenicki, koji je priznat od vlasti, koji je u sluzbi u organima na vlasti,


Explanation:
lice koje radi za platu obicno u neproizvodnim delatnostima, koje je nadlezno u jasno odredjenim okvirima,

--------------------------------------------------
Note added at 1 day3 hrs (2008-01-15 13:24:00 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Greska ! Sta, molicu lepo, znaci "ispitivac u praksi" ?

nije rec o ispitivacu !
ovde se radi o licu zaduzenom za kontrolu funkcionisanja programa,
tehnicko lice kreira program a functional person kontrolise funkcije tih programa!! jedno je napraviti program a drugo je proveriti da li ti programo rade kako treba i pod svim okolnostima!!

Example sentence(s):
  • sluzbenik za rad sa strankama, sluzbenik zaduzen za resavanje zalbi ....
  • vojni sluzbenik, sanitetski sluzbenik, drzavni sluzbenik, evropski sluznenik,
olga juric
Works in field
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat