KudoZ home » English to Serbian » Business/Commerce (general)

pre-wholesale (business-to-customer master data)

Serbian translation: matični podaci predveleprodaje, veleprodaje i maloprodaje (B2C)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-wholesale (business-to-customer master data)
Serbian translation:matični podaci predveleprodaje, veleprodaje i maloprodaje (B2C)
Entered by: Bogdan Petrovic

12:58 Feb 5, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / pharmaceuticals/compliance
English term or phrase: pre-wholesale (business-to-customer master data)
Maintaining and updating the pre-wholesale, wholesale and retail business-to-customer master data in the local ERP systems is a mandatory requirement for all PHOENIX group entities and within the responsibility of the corresponding local accounting department. In case the accounting function is (partially) outsourced to an external service provider the Local Management Board is obliged to grant fulfillment of the requirement mentioned above.
Bogdan Petrovic
Serbia
matični podaci predveleprodaje, veleprodaje i maloprodaje (B2C)
Explanation:
Svašta nešto u tom pitanju... Pa i u odgovoru :)
B2C je praktičnk maloprodaja pa bih to stavila u zagradu.
Matični podaci mogu ostati i "master" (ako klijent preferira takve "prevode", što se upravo meni desilo kad sam prevodila uputstva za SAP za jednu multinacionalnu kompaniju)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2018-02-05 21:03:25 GMT)
--------------------------------------------------

B2C - model prodaje koji podrazumeva prodaju krajnjim potrošačima, putem interneta (trgovina na relaciji kompanija - potrošač)
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4glavni podaci poslovanja između privrednog subjekta i klijenta pre veleprodaje
Olivera Ristanovic-Santrac
3matični podaci predveleprodaje, veleprodaje i maloprodaje (B2C)
Vesna Maširević


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
glavni podaci poslovanja između privrednog subjekta i klijenta pre veleprodaje


Explanation:
Moglo bi "... pre i tokom veleprodaje, kao i tokom maloprodaje..."


    Reference: http://prevodjenje.seio.gov.rs/evronim/
Olivera Ristanovic-Santrac
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pre-wholesale, wholesale and retail (business-to-customer) master data
matični podaci predveleprodaje, veleprodaje i maloprodaje (B2C)


Explanation:
Svašta nešto u tom pitanju... Pa i u odgovoru :)
B2C je praktičnk maloprodaja pa bih to stavila u zagradu.
Matični podaci mogu ostati i "master" (ako klijent preferira takve "prevode", što se upravo meni desilo kad sam prevodila uputstva za SAP za jednu multinacionalnu kompaniju)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2018-02-05 21:03:25 GMT)
--------------------------------------------------

B2C - model prodaje koji podrazumeva prodaju krajnjim potrošačima, putem interneta (trgovina na relaciji kompanija - potrošač)

Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 96
Grading comment
Hvala!