KudoZ home » English to Serbian » Business/Commerce (general)

calling on accounts

Serbian translation: kontaktiranje sa klijentima

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:calling on accounts
Serbian translation:kontaktiranje sa klijentima
Entered by: Aleksandra Lazic

18:15 Mar 13, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Bussiness activity
English term or phrase: calling on accounts
Some examples of where the company collects personal data are for:
- calling on accounts
- sales analytics and profiling
- detailing
Aleksandra Lazic
Serbia
kontaktiranje klijenata
Explanation:
"Call on someone" može značiti fizički nekoga posjetiti, što zapravo i jest starije značenje tog frazalnog glagola, barem u UK. Danas to češće označava kontakt telefonom ili nekim drugim sredstvom komunikacije. Što se "accounts" tiče, rekao bih da se jednostavno radi o "klijentima", analogno s "key account manager" - "voditelj ključnih klijenata".
Selected response from:

Elio Verbanac
Croatia
Grading comment
Hvala! Upotrebila sam isti taj termin samo gramatički prilagođen srpskom jeziku
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kontaktiranje klijenata
Elio Verbanac
3rad sa nalozima
Olivera Ristanovic-Santrac
Summary of reference entries provided
calling on accounts
Colaris

  

Answers


5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rad sa nalozima


Explanation:
Moglo bi i "korišćenje naloga", eventualno "posećivanje naloga", ali ipak je najbolje "rad sa nalozima".


    https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/call-on-sth
Olivera Ristanovic-Santrac
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24

9 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontaktiranje klijenata


Explanation:
"Call on someone" može značiti fizički nekoga posjetiti, što zapravo i jest starije značenje tog frazalnog glagola, barem u UK. Danas to češće označava kontakt telefonom ili nekim drugim sredstvom komunikacije. Što se "accounts" tiče, rekao bih da se jednostavno radi o "klijentima", analogno s "key account manager" - "voditelj ključnih klijenata".

Elio Verbanac
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala! Upotrebila sam isti taj termin samo gramatički prilagođen srpskom jeziku




Reference comments


5 hrs
Reference: calling on accounts

Reference information:
pozivanje klijenata/kontaktiranje klijenata
predlog
www.salesbuzz.com › Cold Calling
vezano za vestine prodaje

Colaris
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian