KudoZ home » English to Serbian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

ground handler

Serbian translation: šef službe prihvata i otpreme (putnika, tereta, prtljaga, aviona)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ground handler
Serbian translation:šef službe prihvata i otpreme (putnika, tereta, prtljaga, aviona)
Entered by: Natasa Djurovic

08:44 Nov 7, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / occupation
English term or phrase: ground handler
naziv zanimanja
Natasa Djurovic
Serbia
šef službe prihvata i otpreme (putnika, tereta, prtljaga, aviona)
Explanation:
ako se ne radi o rukovodiocu te službe, onda biste mogli da stavite samo „služba prihvata i otpreme“.

...Posao šefa Službe Putničkog prihvata i otpreme podrazumeva upravljanje tokovima kretanja i opslugom putnika, od ulaska putnika u pristanišnu zgradu do aviona i pri njihovom dolasku od aviona do izlaska iz zgrade. Posao ovde, ne razlikuje se od istog posla bilo gde...
http://www.airport-belgrade.co.yu/code/navigate.php?Id=143

...odredbe koje se tiču prihvata i otpreme zrakoplova, putnika, prtljage i tereta (ground handling)...
http://209.85.129.104/search?q=cache:po2RfTVpSr4J:www.mvpei....



Selected response from:

Srdjan Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1šef službe prihvata i otpreme (putnika, tereta, prtljaga, aviona)
Srdjan Stepanovic
4rukovodilac aerodroma
Goran Tasic


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rukovodilac aerodroma


Explanation:
Predlog je zasnovan na tehničkom rečniku i navedenom linku niže.


    Reference: http://www.dublinairport.com/about-us/doing-business/GHRF.pd...
Goran Tasic
Serbia
Native speaker of: Serbian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
šef službe prihvata i otpreme (putnika, tereta, prtljaga, aviona)


Explanation:
ako se ne radi o rukovodiocu te službe, onda biste mogli da stavite samo „služba prihvata i otpreme“.

...Posao šefa Službe Putničkog prihvata i otpreme podrazumeva upravljanje tokovima kretanja i opslugom putnika, od ulaska putnika u pristanišnu zgradu do aviona i pri njihovom dolasku od aviona do izlaska iz zgrade. Posao ovde, ne razlikuje se od istog posla bilo gde...
http://www.airport-belgrade.co.yu/code/navigate.php?Id=143

...odredbe koje se tiču prihvata i otpreme zrakoplova, putnika, prtljage i tereta (ground handling)...
http://209.85.129.104/search?q=cache:po2RfTVpSr4J:www.mvpei....





Srdjan Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days11 hrs