KudoZ home » English to Serbian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Life Certificate

Serbian translation: potvrda o životu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Life Certificate
Serbian translation:potvrda o životu
Entered by: Natasa Grubor

11:35 Feb 17, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / uverenje
English term or phrase: Life Certificate
Life Certificate - Sertifikat kojim se potvrđuje da je osoba u životu/živa.
Kao da to prevedem?
Hvala!
zoe1
potvrda o životu
Explanation:
Možete naći dosta primjera

Za potvrdu o zivotu (za ostvarivanje prava na penziju u inostranstvu) stranka je duzna obezbijediti:. Dva obrasca iz inostranstva;. Licnu kartu;
... davanje izvoda iz biračkih spiskova; overa potvrde o životu; overa uverenja o porodičnom stanju lica koja su ostvarila penzije u inostranstvu. ...
Selected response from:

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9potvrda o životu
Natasa Grubor
5 +1Члан 92. Потврда о животу неког лица. (1) Нотар може потврдити да је неко лице живо ...
tanjakorama
4 +1uverenje o životu
Goran & Snežana Erdei


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
life certificate
potvrda o životu


Explanation:
Možete naći dosta primjera

Za potvrdu o zivotu (za ostvarivanje prava na penziju u inostranstvu) stranka je duzna obezbijediti:. Dva obrasca iz inostranstva;. Licnu kartu;
... davanje izvoda iz biračkih spiskova; overa potvrde o životu; overa uverenja o porodičnom stanju lica koja su ostvarila penzije u inostranstvu. ...


    Reference: http://www.plav.cg.yu/GradjanskaPrava/GP-2.htm
    Reference: http://www.cukarica.rs/opsta_uprava.htm
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Milosavljevic-Rothe
3 mins

agree  Mira Stepanovic
10 mins

agree  Bogdan Petrovic
10 mins

agree  Sladjana Daniels
1 hr

agree  Kristina Kolic: http://www.mirovinsko.hr/UserDocsImages/tiskanice/Tiskanica ...
4 hrs

agree  Anira
4 hrs

agree  Dragan Novakovic
6 hrs

agree  Natasa Djurovic
7 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day6 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
life certificate
Члан 92. Потврда о животу неког лица. (1) Нотар може потврдити да је неко лице живо ...


Explanation:
Члан 92.
Потврда о животу
неког лица
(1) Нотар може потврдити да је неко лице живо ако га лично и по имену познаје.
(2) У исправи која ће се странци издати потврдиће се да је то лице било пред нотаром, уз назнаку дана, мјесеца и године, а на захтјев странке, и часа, кад се то догодило и како је утврђен његов идентитет.



    Reference: http://home.blic.net/zox/pravna_pomoc_pravni_savjeti_notari_...
tanjakorama
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragan Novakovic
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
life certificate
uverenje o životu


Explanation:
Moglo bi se reći i uverenje o životu. Ako uguglate izraz videćete da se pominje na dosta mesta. Ovo smo naveli čisto kao varijantu koja takođe može da posluži.
Posebno je zanimljiv link koji smo vam naveli jer tamo stoji da je to zvaničan naziv dokumenta.


    Reference: http://www.kraljevo.org/OpstinaKraljevo-Gradska-vlast_279_la...
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragan Novakovic: Ovo je, zapravo, mnogo češća varijanta u Srbiji.
5 hrs