AUTODIZALIČAR

Serbian translation: mobile crane operator

English term or phrase:AUTODIZALIČAR
Serbian translation:mobile crane operator
Entered by: Radica

22:53 Jun 14, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / ZANIMANJE PREMA OBRAZOVANJU
English term or phrase: AUTODIZALIČAR
Auto struka - autodizaličar - kurs
Radica
mobile crane operator
Explanation:
mobile crane operator
https://www.iti.com/crane-training/qualified-mobile-crane-op...

https://autoline.hr/-/autodizalica--c120 / https://autoline-eu.co.uk/-/mobile-crane--c120

Autodizalica je samohodna dizalica na kamionskom podvozju.
https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web... (str.5 i 10))

A mobile crane is a cable-controlled crane with a telescoping boom mounted on truck-type carriers
https://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_crane

2.8. Mjere zaštite na radu pri izvođenju pojedinih radova na gradilištima i potrebna licna zaštitna sredstva
Na radilištu će raditi: rukovaoci građevinskim mašinama i mehanizovanim sredstvima rada (autodizalica)
https://www.scribd.com/document/317822336/Elaborat-zaštite-n...



Selected response from:

milena beba
United Kingdom
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1mobile crane operator
milena beba
4tow truck driver/operator
Elio Verbanac
5 -1car lift operator
Dragana Zigic


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
autodizaliČar
car lift operator


Explanation:
Autodizalica u servisu je car /vehicle lift, te bi osoba koja upravlja takvom dizalicom bila car lift operator.

Dragana Zigic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Elio Verbanac: Nažalost, misli se na autodizalicu u smislu kamiona vučne službe, a ne dizalice za auto u servisu.
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autodizaliČar
tow truck driver/operator


Explanation:
Pod "autodizaličar" misli se na osobu koja upravlja autodizalicom, dakle kamionom koji dolazi na lice mjesto i transportira automobile koji zbog kvara ili nesreće nisu u voznom stanju.

Osim "tow truck" koristi se i "recovery truck"."breakdown truck" i drugo.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tow_truck

Elio Verbanac
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  gavrilo: Ne bih rekao da je ta dizalica za transport automobila ("pauk" i sl). Za to ne treba nikakva posebna kvalifikacija/stručnost, već samo odgovarajuća vozačka dozvola.
13 hrs
  -> Nisam imao na umu "pauka" već veće kamione, vučnu službu i slično, gdje je nužno i poznavanje mehanizma za podizanje, ali slažem se da je kolegičino rješenje po svoj prilici bolje pogođeno.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
autodizaliČar
mobile crane operator


Explanation:
mobile crane operator
https://www.iti.com/crane-training/qualified-mobile-crane-op...

https://autoline.hr/-/autodizalica--c120 / https://autoline-eu.co.uk/-/mobile-crane--c120

Autodizalica je samohodna dizalica na kamionskom podvozju.
https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web... (str.5 i 10))

A mobile crane is a cable-controlled crane with a telescoping boom mounted on truck-type carriers
https://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_crane

2.8. Mjere zaštite na radu pri izvođenju pojedinih radova na gradilištima i potrebna licna zaštitna sredstva
Na radilištu će raditi: rukovaoci građevinskim mašinama i mehanizovanim sredstvima rada (autodizalica)
https://www.scribd.com/document/317822336/Elaborat-zaštite-n...





milena beba
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gavrilo: Da, i ja mislim da se radi o autodizalici - građevinskoj mašini, za to treba posebna kvalifikacija - školovanje.
6 hrs
  -> Hvala!

neutral  Elio Verbanac: Da, i ovo je izgledno rješenja, iako nedostaje konačni kontekst.
7 hrs