KudoZ home » English to Serbian » Chemistry; Chem Sci/Eng

treatment-related effects

Serbian translation: dejstva povezana sa izloženošću


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:treatment-related effects
Serbian translation:dejstva povezana sa izloženošću
Entered by: Darko Kolega

10:33 Sep 9, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / izlaganje opasnim tvarima
English term or phrase: treatment-related effects
Long-term feeding studies ..... produced no treatment-related effects.


ovo treatment me muči već danima....
Darko Kolega
Croatia
dejstva povezana sa izloženošću
Explanation:
http://www.dzbackipetrovac.rs/promocija-zdravlja.html

Na srpskom koristimo dejstva umesto učinka na hrvatskom...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2011-09-10 07:02:42 GMT)
--------------------------------------------------

Uvek nas ispravljate na vašem site-u da se na hrvatskom kaže s a ne sa. U srpskom jeziku je obrnuto, pa ne bi bilo korektno da odgovor koji nije u skladu sa prevodom udje u naš Glossar.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2011-09-10 07:14:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.greenhome.co.me/direktive/6. 793-93-EEC O procjen...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2011-09-10 07:15:53 GMT)
--------------------------------------------------

dejstva supstance na ljude i životnu sredinu,. - izloženost čoveka i životne sredine .... svaku informaciju u vezi sa metodama i merama opreza koje se odnose na supstancu i ... informacije 5.10 Iskustvo sa izloženošću kod ljudi ...
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dejstva povezana sa izloženošću
Natasa Djurovic
4 +1učinci povezani s izlaganjemDinap


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
učinci povezani s izlaganjem


Explanation:
treatment u ovom slučaju nije liječenje nego izlaganje određenim tvarima čiji se učinci ispituju na životinjama.

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: ma da , stavio sam postupak; no izlaganje je OK


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
8 hrs

neutral  Natasa Djurovic: Dejstva a ne učinci, zatim sa izloženošću umesto s izlaganjem.
20 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dejstva povezana sa izloženošću


Explanation:
http://www.dzbackipetrovac.rs/promocija-zdravlja.html

Na srpskom koristimo dejstva umesto učinka na hrvatskom...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2011-09-10 07:02:42 GMT)
--------------------------------------------------

Uvek nas ispravljate na vašem site-u da se na hrvatskom kaže s a ne sa. U srpskom jeziku je obrnuto, pa ne bi bilo korektno da odgovor koji nije u skladu sa prevodom udje u naš Glossar.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2011-09-10 07:14:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.greenhome.co.me/direktive/6. 793-93-EEC O procjen...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2011-09-10 07:15:53 GMT)
--------------------------------------------------

dejstva supstance na ljude i životnu sredinu,. - izloženost čoveka i životne sredine .... svaku informaciju u vezi sa metodama i merama opreza koje se odnose na supstancu i ... informacije 5.10 Iskustvo sa izloženošću kod ljudi ...

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
17 mins
  -> Hvala!