KudoZ home » English to Serbian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Specific end use(s)

Serbian translation: specifična krajnja primena (proizvoda)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Specific end use(s)
Serbian translation:specifična krajnja primena (proizvoda)
Entered by: Aleksandar Skobic

14:44 Feb 17, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / Safety Data Sheet
English term or phrase: Specific end use(s)
Ово је једна од ставки у безбедносном листу производа.

Написано је:
„Specific end use(s): No data available.“

Унапред хвала!
Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
specifična krajnja primena (proizvoda)
Explanation:
http://www.s-group.co.rs/pdf_s/colorflex/MSDS Aceton.pdf

Možda se odnosi na neku specifičnu primenu proizvoda, jer se u listu uvek navodi primena proizvoda.

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2012-02-17 15:28:15 GMT)
--------------------------------------------------

Naziv hemikalije / proizvoda: Aceton
• Pun naziv proizvoda i primena:
Ostale primene: Reagens za analizu
Hemijska proizvodnja
Farmaceutska proizvodnja i analiza
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Хвала свима на предлозима!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1posebne (krajnje) namene
Vesna Maširević
2 +1specifična krajnja primena (proizvoda)
Natasa Djurovic


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
specific end use(s)
specifična krajnja primena (proizvoda)


Explanation:
http://www.s-group.co.rs/pdf_s/colorflex/MSDS Aceton.pdf

Možda se odnosi na neku specifičnu primenu proizvoda, jer se u listu uvek navodi primena proizvoda.

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2012-02-17 15:28:15 GMT)
--------------------------------------------------

Naziv hemikalije / proizvoda: Aceton
• Pun naziv proizvoda i primena:
Ostale primene: Reagens za analizu
Hemijska proizvodnja
Farmaceutska proizvodnja i analiza

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Хвала свима на предлозима!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Nikolić
14 mins
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
specific end use
posebne (krajnje) namene


Explanation:
http://www.forum.ftn.uns.ac.rs/index.php?act=attach&type=pos...
U poslovima izvoza i uvoza redovno se zahtevaju ili propisuju neke službene potvrde ili
uverenja, čija je svrha da se dokaže poreklo uvozne robe, vrsta spoljnotrgov. posla, krajnja namena te robe ...

"specific" u ovom kontekstu je "posebna" namena

https://www.google.com/search?q=posebne namene proizvoda&ie=...

Vesna Maširević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Turković
19 hrs
  -> Hvala!