KudoZ home » English to Serbian » Cinema, Film, TV, Drama

jugsy

Serbian translation: iritantan, naporan, onaj koji smara


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jugsy
Serbian translation:iritantan, naporan, onaj koji smara

20:31 Nov 11, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: jugsy
The author suffers from an eye illness. Writes about his experiences from hospital, and, among other things, he says:

My jugsy eye blots out the
Young man who has walked past
My field of vision
cueball
Serbia
iritantan, naporan, onaj koji smara
Explanation:
Engleski ekvivalent je `a pain in the ass, a po meni je najbolja verzija `iritantan`, mada bi to mozda vise odgovaralo opisu neke osobe...
Selected response from:

amarok
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3iritantan, naporan, onaj koji smara
amarok
5 +1'naporan, dosadan' ili 'izbuljen , iskolačen'
Bojanstven


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
iritantan, naporan, onaj koji smara


Explanation:
Engleski ekvivalent je `a pain in the ass, a po meni je najbolja verzija `iritantan`, mada bi to mozda vise odgovaralo opisu neke osobe...


    Reference: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jugsy
amarok
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bojanstven: Jeste "pain in the arse", ali ne u svakom kontekstu
1 hr

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days17 hrs
  -> Hvala :)))

agree  KatharinaL
147 days

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
'naporan, dosadan' ili 'izbuljen , iskolačen'


Explanation:
Amarok je u pravu da je "a pain in the arse" najbolji ekvivalent, kao i da to odgovora karakteru neke osobe, ali se za oči u ovom slučaju to ne bi moglo reći. U obzir bi moglo doći: "izbuljene , iskolačene" ili "naporne, dosadne". Mada sam video da u tekstu stoji zapravo "my jugs eyes" a ne "jugsy" (pogledaj prvi priloženi link), to malo menja stvar, tako da moraš biti siguran koja je reč.

from "Blue" (1993 film), by Derek Jarman


    Reference: http://www.evanizer.com/articles/blue.html
Bojanstven
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Postovani amarok i Bojanstven, Hvala Vam za trud i obrazlozenja, zaista ste mi pomogli, jer sada znam da je moj prevod ipak bio na pravom tragu. Inace, postoje i druga odstupanja izmedju stampanog teksta (odnosno knjige), sto je bio moj zadatak, i teksta koji se moze naci na sajtu za koji je Bojanstven prilozio link, ali je moja procena bila da je na ovom mestu bolje da se drzim stampanog teksta. Veliki pozdrav i srecan rad! cb


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amarok: da, ako je jugs, a ne jugsy, onda to skroy menja situaciju...
32 mins