compression artefact

Serbian translation: artefakti koji nastaju usled kompresije

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:compression artefact
Serbian translation:artefakti koji nastaju usled kompresije
Entered by: Iva Pajvancic

13:36 Jul 30, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: compression artefact
This JPEG variant uses lossless compression, to avoid compression artefacts
markoNS
artefakti koji nastaju usled kompresije
Explanation:
Često se koristi i samo "artefakti kompresije", ali mi to zvuči prilično rogobatno.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-07-30 14:08:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ako ćemo se pridržavati terminologije koju koristi Microsoft, biće: artefakti koji nastaju usled komprimovanja slike
Selected response from:

Iva Pajvancic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4artefakti koji nastaju usled kompresije
Iva Pajvancic
2kompresija artefakta
Natasa Grubor


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kompresija artefakta


Explanation:
ili možda kompresija blokova (to su obično "rupe, fleke" u slici, zapravo "šum". Možda pomogne da dođete do rješenja.
Primjer:
Vode se brojne rasprave o prednostima jednog ili drugog formata. Čini se da su se svi složili oko sljedećih točaka:
Progresivni format je lakši za komprimiranje i niža je brzina prijenosa u bitovima.
Prikaz kretanja je bolji na 720P50, isprepleteno skeniranje može stvarati slikovne objekte (artefakte) tijekom brzih pokreta kada se prikazuju na displejima s progresivnim skeniranjem (LCD, Plasma,..)
720P50 stvara manji ukupan broj objekata (artefakta) nego 1080i



    Reference: http://www.ses-astra.com/corpSite/site_hr/06_HDTV/02_HDTVbas...
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
artefakti koji nastaju usled kompresije


Explanation:
Često se koristi i samo "artefakti kompresije", ali mi to zvuči prilično rogobatno.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-07-30 14:08:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ako ćemo se pridržavati terminologije koju koristi Microsoft, biće: artefakti koji nastaju usled komprimovanja slike


    Reference: http://www.mikro.co.yu/ser/casopis/tekst.php?id=6657
Iva Pajvancic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Srdjan Stepanovic: ...ili mozda nepravilnosti do kojih dolazi pri komprimovanju...
15 mins
  -> odlično rešenje, hvala!

agree  Marija Petrovic
1 hr
  -> hvala!

agree  Marina Jovanovic
1 hr
  -> hvala!

agree  Natasa Djurovic
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search