KudoZ home » English to Serbian » Computers (general)

Dedicated face-to-face follow up

Serbian translation: posvećeno praćenje na nivou pojedinca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dedicated face-to-face follow up
Serbian translation:posvećeno praćenje na nivou pojedinca
Entered by: Farisa

14:26 Feb 5, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Dedicated face-to-face follow up
Attractive bonus plan, Dedicated face-to-face follow up, Exclusive product range...mogućnosti koje nudi kompanija koja se bavi proizvodnjom štampača
Farisa
Bosnia and Herzegovina
posvećeno praćenje na nivou pojedinca
Explanation:
na ličnom nivou/pojedinačnom nivou
Selected response from:

Milena Nikolić
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4posvećena lična/pojedinačna/direktna pomoć/praćenje
Goran & Snežana Erdei
4posvećeno praćenje na nivou pojedinca
Milena Nikolić


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dedicated face-to-face follow up
posvećeno praćenje na nivou pojedinca


Explanation:
na ličnom nivou/pojedinačnom nivou

Milena Nikolić
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dedicated face-to-face follow up
posvećena lična/pojedinačna/direktna pomoć/praćenje


Explanation:
Mislimo da je ovde reč o tome da kompanija vodi računa o svakom svom klijentu ponaosob i svakom pojedinačnom klijentu može da pruži pomoć.

adv. also face to face
In person; directly: would rather talk face-to-face than negotiate over the telephone.

Morton-Benson --------
follow up
v terati (tjerati) do kraja; nastaviti; pratiti

--------------------------------------------------
Note added at 16 h (2012-02-06 06:55:13 GMT)
--------------------------------------------------

Malo smo još nešto gledali i pronašli sledeću stranicu sa opisom podrške i drugih stvari za korisnike HP štampača: http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/5981-6636SRE.pdf

Tu se na drugoj strani navodi pojam Hardverska podrška na licu mesta i zatim njegovo objašnjenje. Pogledajte, možda može da vam pomogne i sa ovim i sa drugim pitanjima koja ste imali.

Goran & Snežana Erdei
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8