KudoZ home » English to Serbian » Computers: Software

Human Interface Device Profile

Serbian translation: profil korisnickog veznog uredjaja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Human Interface Device Profile
Serbian translation:profil korisnickog veznog uredjaja
Entered by: Mirela Tankovic, CoreCHI™

16:58 Oct 25, 2005
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Human Interface Device Profile
isto
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
profil korisnickog veznog uredjaja
Explanation:
/



--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2005-10-25 17:26:23 GMT)
--------------------------------------------------

Microsoft rjecnik:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/e...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 32 mins (2005-10-26 11:31:13 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.datoteka.com/rjecnik/en-bhs/i/interface_device.ht...
interface device >> vezni uređaj - vezna osnova sučelja - uređaj sučelja

Paketi i sučelja (UVOD U PROGRAMIRANJE)
što su korisnička sučelja računala jednostavnija to je programiranje za njih
složenije. ... Proizvođač nekog uređaja može objaviti API za taj uređaj koji bi ...
laris.fesb.hr/java/paketi.htm - 8k
Microsoft Officeova pomoć: Promjena jezika korisničkog sučelja ili ...
Kako biste mogli promijeniti jezik korisničkog sučelja ili pomoći, vaša je tvrtka
trebala nabaviti i raspodijeliti Microsoft Office 2003 Multilingual User ...
office.microsoft.com/hr-hr/ assistance/HP052558361050.aspx - 23k

Nokia - Phone Features - Nokia 6680 - Phone Models - Phones
... klase B, multislot klase 10; Kompresija govora : FR, EFR, WCDMA i GSM AMR;
Prijenos podataka između telefona s podrškom korisničkog sučelja Serije 60 ...
www.nokia.com.hr/id70878.html - 47k


--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 34 mins (2005-10-26 11:32:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.eudict.com/?lang=croeng&word=vezni uređaj
Selected response from:

Mirela Tankovic, CoreCHI™
United States
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2profil korisnickog veznog uredjaja
Mirela Tankovic, CoreCHI™
4 +1izgled (profil) uredjaja korisnickog okruzenjaIvana Nesic
4 +1profil korisnickog interfejsa
Jelena Bubalo
1 +2Periferni uredjaji, periferne jedinicemilosch


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
human interface device profile
profil korisnickog interfejsa


Explanation:
Termin interfejs je prakticno postao srpski.

Jelena Bubalo
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Smith
4 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
human interface device profile
izgled (profil) uredjaja korisnickog okruzenja


Explanation:
...

Ivana Nesic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Smith
4 days

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
human interface device profile
profil korisnickog veznog uredjaja


Explanation:
/



--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2005-10-25 17:26:23 GMT)
--------------------------------------------------

Microsoft rjecnik:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/e...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 32 mins (2005-10-26 11:31:13 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.datoteka.com/rjecnik/en-bhs/i/interface_device.ht...
interface device >> vezni uređaj - vezna osnova sučelja - uređaj sučelja

Paketi i sučelja (UVOD U PROGRAMIRANJE)
što su korisnička sučelja računala jednostavnija to je programiranje za njih
složenije. ... Proizvođač nekog uređaja može objaviti API za taj uređaj koji bi ...
laris.fesb.hr/java/paketi.htm - 8k
Microsoft Officeova pomoć: Promjena jezika korisničkog sučelja ili ...
Kako biste mogli promijeniti jezik korisničkog sučelja ili pomoći, vaša je tvrtka
trebala nabaviti i raspodijeliti Microsoft Office 2003 Multilingual User ...
office.microsoft.com/hr-hr/ assistance/HP052558361050.aspx - 23k

Nokia - Phone Features - Nokia 6680 - Phone Models - Phones
... klase B, multislot klase 10; Kompresija govora : FR, EFR, WCDMA i GSM AMR;
Prijenos podataka između telefona s podrškom korisničkog sučelja Serije 60 ...
www.nokia.com.hr/id70878.html - 47k


--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 34 mins (2005-10-26 11:32:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.eudict.com/?lang=croeng&word=vezni uređaj

Mirela Tankovic, CoreCHI™
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: bas se sad s tim suceljevam - tipkam
17 mins
  -> hvala:)

agree  Gordana Smith
4 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
human interface device profile
Periferni uredjaji, periferne jedinice


Explanation:
Pod Human Interface Device podrazumeva se svaki uredjaj koji se povezuje sa racunarom, a preko kojega korisnik direktno (manuelno) unosi odgovarajuce komande ili funkcije. Tu se pre svega misli na TASTATURE, MISEVE, DZOJSITKE i DRUGE UREDJAJE. Svi oni se zajednickim imenom nazivaju PERIFERNI UREDJAJI ili PERIFERNE JEDINICE. U praksi se ponekad cuje i opstiji pojam PERIFERIJA. Sa pojmom Profile ide malo teze ali ako vam se uklapa profil perifernog uredjaja (sto je malo koncizniji i jezgrovitiji izraz) onda ste mozda na pragu resenja. Nadam se da sam Vam pomogao...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 4 hrs 54 mins (2005-10-26 21:52:57 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nikada se ne kaze vezni uredjaj nego periferna jedinica. Takodje se ne radi o korisnickom okruzenju jer je termin okruzenje prevashodno vezan za softver. Interfejs se zaista odomacio ali je izvrstan i hrvatski izras sucelje. Ponekad se u sprpskom umesto interfejs cuje pojam sprega. Sta god da ste odabrali, korisnicki vezni uredjaj je... pa ne znam sta da kazem... potpuna novost za mene

milosch
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: profil perifernog uredjaja (ili jedinice) je sasvim korektan prevod na srpski jezik
19 hrs

neutral  iNekic: Ne da mi se sad tražiti (već duže vremena preferiram Linux kao OS), ali mi se čini da je kod M$ofta HID podvrsta perifernih uređaja...
22 hrs

agree  Gordana Smith
4 days